Molde Tannlegevakt

Hamnegata 35 6413 Molde
Molde Tannlegevakt holder til i Molde

Siste vurderinger av Molde Tannlegevakt

Finns ikke bedre tannlege!!

Tannlege: Usman Malik Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Usman Malik ved Molde Tannlegevakt i en lengre periode, og jeg kan med stor overbevisning si at dette er en av de bedre tannlegeopplevelsene jeg har hatt. Fra det øyeblikket jeg gikk inn døren, ble jeg møtt med en profesjonell og imøtekommende atmosfære som satte meg helt i ro.

Først og fremst vil jeg fremheve den faglige dyktigheten til Usman Malik. Fra første konsultasjon ble det tydelig at tannlegen hadde en svært høy kompetanse og lang erfaring innen sitt felt. Han tok seg tid til å forklare grundig hva som var situasjonen med mine tenner og tannhelse generelt. Jeg opplevde at alle spørsmål ble besvart på en lettforståelig måte, samtidig som det faglige nivået ble opprettholdt. Dette ga meg en trygghet om at jeg var i gode hender, og at behandlingen jeg skulle få var tilpasset mine behov.

Når det gjelder selve behandlingene, har han alltid vært svært nøye og samvittighetsfull. Uansett om det har vært en rutinemessig sjekk eller mer omfattende behandlinger, har prosessene vært preget av grundighet og presisjon. Behandlingene har alltid vært smertefrie, og han er utrolig flink til å forsikre seg om at jeg som pasient er komfortabel gjennom hele prosessen.

Ventetiden har alltid vært minimal, og timebestillingene har vært fleksible, noe som har vært en stor fordel i en travel hverdag.

En annen ting som imponerte meg spesielt er tannlegens evne til å tilby tilpassede løsninger. Jeg har opplevd å få individuelt tilpassede behandlingsplaner som tok hensyn til min generelle helse og ønsker. Tannlegen ga meg ærlige og realistiske råd om hvilke behandlinger som var nødvendige, og hvilke som kunne vente, uten å virke påtrengende.

Dette er en svært omsorgsfull og empatisk tannlege. Jeg har alltid følt at han har tatt seg tid til å lytte til mine bekymringer og behov. Dette har gjort at jeg, som tidligere har vært noe engstelig for tannlegebesøk, nå ser frem til dem uten frykt.
Så hvis du ser etter en tannlege som er faglig dyktig, grundigig en som virkelig bryr seg om sine pasienter, vil du ikke bli skuffet her. Det er ingen tvil om at jeg vil fortsette å komme tilbake til denne klinikken i mange år fremover.

Skikkelig dyktig

Tannlege: Airan Rastegarian Skrevet

Arian R. er en dyktig og rolig tannlege. Han tar seg alltid tid til å høre på pasientene. Gjør det han skal på en proff måte og prøver ikke å lage tilleggs behandling som det ikke spørres om. Jeg har brukt han de tre siste årene. Gruer meg aldri før jeg skal i stolen og kaldsvetter heller ikke når jeg ser regningen for vel utført jobb. Anbefales!

Den beste tannlege 👍

Tannlege: Airan Rastegarian Skrevet

Tannlege som er utrolig flink,hyggelig og tar seg god tid .Gla jeg kom dit på akutt tannlegevakt for noen år siden og blitt min faste tannlege 👍Ann befales på det sterkeste👍

Veldig fornøyd!

Tannlege: Airan Rastegarian Skrevet

For de som er litt urolig for å gå til tannlege, så anbefaler jeg virkelig denne plassen.
Meget dyktige!

Profesjonell hele klinikken

Dyktige tannlege
Moderne utstyr oppdatertes stadig
Vennlig, pasientorientert behandling. God tid pr pasient
Rimelige priser