Manzar Arafat Din

Manzar Arafat Din er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Beste tannlegen i byen?

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

God til å kommunisere. Du er 100% sikker på at han gjør det som er nødvendig - hverken mer eller mindre. Tillitsvekkende. Gode priser. Beste i byen!

Superflink tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Manzar er en helt fantastisk flink tannlege, og en rolig og flott mann. Alltid hyggelig å komme til han! Jeg kunne ikke vært mere fornøyd. Føler at du blir tatt vare på,og han er alltid like blid.
Kjempeglad for at jeg fant deg!

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt 😀

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk men når jeg går til han gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Han tar skikkelig vare på pasientene etter deres behov. Jeg kommer aldri til og bytte bort tannlegen min. Han er helt super best. Anbefaler på det sterkeste 😀

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har gått til Manzar i mange år. Man blir godt tatt i mot på klinikken av de ansatte. Manzar har alltid gjort en nøye jobb. Han er i tillegg veldig behagelig og ha som tannlege. Jeg har blitt helt kvitt tannlegeskrekken og sprøyteskrekken min etter å ha gått hos han. Selve klinikken fremstår som lys, ryddig og rent. Han har hjulpet meg mye med tennene mine oppover årene. Jeg hadde mange gamle fyllinger som ikke var tette. Grunnet min tidligere tannlegeskrekk så ungikk jeg å gå til tannlegen på flere år. Dette resulterte i mange hull og mye smerte.
Manzar la frem en langsiktig plan og fulgte alltid opp. Nå er endelig tennene mine friske og smertefrie. Han er en svært dyktig og jordnær tannlege som lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege igjen!

All den hjelpen jeg har fått hos ham ville ha kostet mye mye mer hos en hvilken som helst annen tannlege.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Fantastisk tannlege. Jeg har i noen år gått hos dr. Manzar nå, og er utrolig fornøyd! Utrolig dyktig og sympatisk tannlege. Anbefalt på det sterkeste!

Oslo's Beste Tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Manzar er profesjonel og dyktig i faget sitt.
Tar seg tid og setter pasienten alltid i fokus.
Alltid blid og imøtekommende .
Priser som er overkommelige for alle .
Anbefaller han på det varmeste .
Full pott fra meg .

Fantastisk service

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Din Tannklinikk er den beste i byen.
Manzar gir en fantastisk service og er grundig i arbeidet sitt. Snill og hensynsfull.
Tusen takk for at du er den trygge gode tannlegen .
Kan trygt anbefale til alle så full skår fra meg ...

Den beste tannlegen.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Så takknemlig for å ha en så fantastisk tannlege. Utrolig kunnskapsrik og veldig sympatisk.
Mine varmeste anbefalinger.

Norges beste tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Når jeg går til Manzar Arafat Din, så vet jeg at jeg er i trygge hender. Manzar er faglig dyktig, han har alltid humøret på topp og er man ikke godt humør så blir man det etter en tur hos han. Han er medmenneskelig og en god lytter. Å dette kommer fra ei som har lidd av tannlegeskrekk siden barneskolen.
Tusen milloner takk for hjelpen.

Faglig dyktig, omtenksom og kunnskapsrik!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har hatt Manzar som min fast tannlege i noen år. Har vært super fornøyd med måten han forklarer ting underveis og tar hensyn. Du virker godt tatt imot og du får en trygg følelse. Anbefales på det sterkeste!

Flink fyr

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Flott plassert, sentralt i Oslo.
Svært hyggelige priser på tannlegetjenester, billigst i byen om mulig.
Høy profesjonell standard, og retter opp tidligere småfeil uten kostnad.

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

En mer omsorgsfull og dyktig tannlege skal man se lenge etter. Her kan du føle deg godt ivaretatt. Han har alltid vært der for meg når jeg har hatt problemer med tennene mine. Utdannet i Oslo og faglig veldig dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig Tannlege

Klinikk: Manzar Din Skrevet

Manzar Arafat Din er en svært dyktig tannlege. Det er alltid hyggelig å komme til tannlegen. Han er nøye med behandlinger og han følger opp alltid behandlingene ved neste besøk. I tillegg er han skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse. Kan sine saker og er utrolig rolig og gjør alt for en skal ha det behagelig i stolen.
Absolutt anbefalt lege og en av de aller dyktigste!

Dyktig og flink tannlege.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har ham som min faste tannlege i noen år nå. Han kan faget sitt og tar vare på deg og forklarer underveis slik at du ikke blir redd av alle de forskjellige verktøyene tannlege bruker.

Meget behagelig og flink.

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Er veldig fornøyd med det tannarbeidet han har gjort.
Kroner , broer og fyllinger.Pent, rent og hyggelige ansatte. Om tannarbeidet er det vanskelig for meg å uttale meg om bare at det er veldig pent arbeid han gjør.

Billig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Tannlegen har lang erfaring og gir gode råde. Han er min fast tannlege. Jeg pleier å ta årlig sjekker. Det er billig. Bra for min hygiene og lommebok! Alle i min familie behandles av Din Tannklinikk.

God service og erfaren tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Var hos tannlegen Din som behandlet mine tenner. Når man kommer til Din Tannklinikk så behandler de deg på en proff. måte. Det oser ryddighet og veldig god hygiene. Det er kort ventetid. Din Tannklinikk har alltid gitt meg en veldig god kundebehandling. Tannlegen har lang erfaring og gir gode råde. Han er min fast tannlege. Jeg pleier å ta årlig sjekk. Det er både billig og like bra som alle andre tannleger.

Skilled, honest dentist, with up to date equipment.

Hi,

I'm a Brit who was living near Oslo 2013-2016. I went to this clinic based on the reviews here, and had several treatments over the space of about 18 months from checkups, ordinary fillings to root canals of difficult teeth and crowns.

Manzar speaks great English, and seems very skilled at his work. The equipment he is using is modern (digital x-ray, digital panorama, and a really cool curving endodontic drill for root canals, that I had never seen before).

I don't respond much to local anaesthetic, and I felt he was very patient about that and made a lot of effort to minimise my pain. He used a variety of techniques for providing local anaesthetic.

One of the things that impressed me was his willingness to put forward several different options for treatment, and his preference to consult a top endospecialist for a second opinion on some very difficult back teeth. From our conversations, I got the impression he is a bit of a perfectionist and wanted to achieve the best outcome possible on each tooth. That's a good attitude in a dentist, I think! :)

His clinic has some of the best prices in Oslo, which was a nice bonus.

The only downsides were that sometimes I had to wait longer than I wanted to between appointments (the clinic is quite busy), and I noticed that the reception responds much more quickly to phone calls than to emails. Generally though they were friendly and competent.

Overall I was extremely happy with his work and if I was still living in Oslo I'd continue to see him as my dentist. I was treated by one of his colleagues on one occasion too and I was happy with their work too.

(For reference: I've previously lived in 6 other countries, and have seen about 15 different dentists in the last 30 years including several hospital specialists. I would place Manzar's clinic in my top 3 overall based on price/quality, but that top 3 includes two professors of dentistry....)

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har vært hos tannlege Manzar for behandling og jeg er svært fornøyd med han hver gang.
Meget flink personell som er godt behjelpelige med all slags spørsmål, noe som også skaper en hyggelig omgivelse i venteværelsen.
Manzar er en utrolig flink tannlege. Han er ærlig, grundig og tålmodig og derfor har jeg full tillit til han Jeg vil på det sterkeste anbefale ham videre.

Super service og oppfølging!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Meget fornøyd med behandling og oppfølging gjennom de fire månedene jeg brukte "Inman Aligner" (tannregulering). Veldig fleksibelt på timebestilling, og billig behandling. De ansatte der er alltid hyggelige, ydmyke og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!