Manzar Arafat Din

Din Tannklinikk Da
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Manzar Arafat Din er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt 😀

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk men når jeg går til han gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Han tar skikkelig vare på pasientene etter deres behov. Jeg kommer aldri til og bytte bort tannlegen min. Han er helt super best. Anbefaler på det sterkeste 😀

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har gått til Manzar i mange år. Man blir godt tatt i mot på klinikken av de ansatte. Manzar har alltid gjort en nøye jobb. Han er i tillegg veldig behagelig og ha som tannlege. Jeg har blitt helt kvitt tannlegeskrekken og sprøyteskrekken min etter å ha gått hos han. Selve klinikken fremstår som lys, ryddig og rent. Han har hjulpet meg mye med tennene mine oppover årene. Jeg hadde mange gamle fyllinger som ikke var tette. Grunnet min tidligere tannlegeskrekk så ungikk jeg å gå til tannlegen på flere år. Dette resulterte i mange hull og mye smerte.
Manzar la frem en langsiktig plan og fulgte alltid opp. Nå er endelig tennene mine friske og smertefrie. Han er en svært dyktig og jordnær tannlege som lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege igjen!

All den hjelpen jeg har fått hos ham ville ha kostet mye mye mer hos en hvilken som helst annen tannlege.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Fantastisk tannlege. Jeg har i noen år gått hos dr. Manzar nå, og er utrolig fornøyd! Utrolig dyktig og sympatisk tannlege. Anbefalt på det sterkeste!

Oslo's Beste Tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Manzar er profesjonel og dyktig i faget sitt.
Tar seg tid og setter pasienten alltid i fokus.
Alltid blid og imøtekommende .
Priser som er overkommelige for alle .
Anbefaller han på det varmeste .
Full pott fra meg .

Fantastisk service

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Din Tannklinikk er den beste i byen.
Manzar gir en fantastisk service og er grundig i arbeidet sitt. Snill og hensynsfull.
Tusen takk for at du er den trygge gode tannlegen .
Kan trygt anbefale til alle så full skår fra meg ...