Manzar Arafat Din

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Din Tannklinikk Da Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ...
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Manzar Arafat Din er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Manzar Din Skrevet

Manzar er en rolig ,behagelig og superflink tannlege,som gjør godt arbeid til en god pris:-)
Han anbefales på det varmeste!

Svært fornøyd

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter å ha blitt feilbehandlet i Polen kom jeg til Manzar. Har valgt å vente med ros, men implantatene fungerer over all forventning. Og pris og grundighet i behandling. Har ikke ord. Jeg tar gjerne toget fra Østfold til deg. Håper du vil ha meg som pasient.

Konklusjon: Beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Manzar Din Skrevet

Har vært innom hos tannlegen for undersøkelse og tannrens og må si at jeg aldri har følt meg så avstresset hos noen leger før. Jeg er beryktet for å ha tannlegeskrekk, men denne timen har tatt knekken på det og kommer til å bruke tannlegen igjen! Prisen er også ganske rimelig og synes det er bagatellmessig å klage på det ; )

Fin og ryddig klinikk, det skal dere få pluss for +

En tvers gjennom positiv opplevelse

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Manzar Arafat Din satte inn implantat i overmunnen min. Jeg fant frem til ham etter å ha fått et svimlende prisoverslag annet sted, og etter å ha lest anbefalinger på nettet. Kan bare viderebringe anbefalingene: Han fremsto meget profesjonell, trygg, vennlig, forklarte alt som skulle skje og jeg har en følelse av at alt har gått etter boken. Og implantatet funker helt utmerket. Dessuten var kontoret og alle som jobbet der meget hyggelige. Og når antibiotikaen slo seg vrang på magen min, visste til og meg sekretæren meget godt hva som skulle gjøres. Prismessig var han ca 40
prosent rimeligere enn første tannlege jeg kom til

Hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Har hatt han som fastlege i flere år. Meget dyktig tannlege med god erfaring. Flink til å følge opp behandlingen. Ved akutt behov har jeg fått time ganske raskt.
Vil absolutt anbefale å bruke han som fast tanmlege.