SiO Helse

1 vurdering

Siste vurderinger av SiO Helse

Styr unna

Anne Karin Mullally Skrevet

Jeg var hos henne da jeg studerte i Oslo. Det virket ikke som om hun var interessert i meg. Hun fremsto som uerfaren og overflatisk, helt annerledes fra det jeg forventer av en psykolog. Hun snakket mye, og det hele var var selvhjelps-aktig og forenklet. Noen ganger kom hun litt for sent til timen. Jeg fikk ikke egentlig frem det jeg trengte å snakke om. Heldigvis har jeg fått hjelp av en annen dyktig psykolog i ettertid, men dette unner jeg ingen som har det vanskelig å oppleve.

Trygg og støttende!

Shirley Dowers Stormyren Skrevet

Jeg tror vi alle har tanker om hvordan vi ønsker at en psykolog skal være og ikke være. Jeg hadde hvert fall det, og jeg var redd for å møte en kald person som ikke forsto seg på meg. Men, jeg hadde ingen grunn til å bekymre meg når det gjaldt Shirley. Hun viste seg nemlig å være akkurat slik jeg ønsket at en psykolog skulle være. Trygg, varm, ærlig, kritisk, utfordrende, menneskelig, oppmuntrende og støttende.

I perioder hvor jeg ikke hadde stor tro på meg selv, fortalte hun meg at jeg var modig og ga meg litt av håpet tilbake. Hun utfordret tankegangen min, og fikk meg til å innse hvor slem jeg var med meg selv. Hun hjalp meg også til å se muligheter, og lærte meg teknikker jeg kan bruke i de situasjonene jeg trenger det. Jeg var ikke like pratsom i alle timene, men likevel følte jeg meg sett. Det var som hun kunne se rett gjennom meg, og se bak masken jeg prøvde å opprettholde. For min del var det veldig fint.

Jeg kan virkelig ikke få sagt nok ganger hvor bra Shirley er. Ikke bare som psykolog, men også som medmenneske. Dersom alle psykologer hadde vært som henne, hadde verden vært et litt bedre sted. Anbefaler Shirley på det sterkeste!!