Bærum Helse og Friskliv

Rudsveien 45 1346 Gjettum

Siste vurderinger av behandlere ved Bærum Helse og Friskliv

Kunnskapsrik og empatisk lege.

Lege: Eirik Lappegard Skrevet

Eirik er en utrolig bra lege. Han tar seg alltid god tid, noe som kanskje er årsaken til at han av og til er forsinket. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, uansett hvilken problemstilling jeg har kommet til legekontoret med. Eirik er spesielt flink når det kommer til psykiatri, både i forhold til medisiner og psykiske lidelser i seg selv.

Hyggelig

Lege: Eirik Lappegard Skrevet

Grei lege som du kan stole på. Har vært innom ett par ganger og får alltid bra behandling. Anbefales

Bra lege

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Hun er min fastlege. har ikke noe å utsette på henne.
Lett og få time på dette kontoret. Men hun bør velge en annen vikar. Denne er helt bånn i bøtta

Fine lokaler, vanskelig å få time

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Vanskelig å få time. Legen følger ikke opp det vi avtalt. Legen fremstår som lite empatisk og uinteressert i å ta tak i saker. Blant annet tok det 4 måneder å videresende journalen til mitt forsikringsselskap - saken ble purret opp flere ganger. Ved to tilfeller har jeg ikke fått svar på testresultater.
Når hun i tillegg avviser symptomer fordi "hun aldri hørt" om det, følte jeg at begeret var fullt.

Ingrid Aas

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Jeg fikk beste fastlege i livet mitt. Veldig fornøyd med samarbeid til henne:) hun er supert lege ..