Skøyenåsenlegene AS

Håkon Tvetersvei 8 0682 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyenåsenlegene AS

DR MILDRE

Lege: Mildre Orphee Suarez Skrevet

mildre er en veldig fin lege som hjelper mange av oss,jeg synst hun er veldig flink lege så jeg behold henne som min fastleger

Veldig flink

Lege: Mildre Orphee Suarez Skrevet

Mildre er en dyktig lege. Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet til henne. Hun er en som hører på plagene og problemene en har i helsen og tar det veldig seriøst.
Har bare hatt fastleger som ikke tror på meg men Mildre ga meg nytt håp.

Helt utilgjengelig

Lege: Mildre Orphee Suarez Skrevet

Svarer ikke på telefon. Svarer ikke på pasientskymeldinger til tross for at de oppfordrer til å bruke appen på telefonsvarer når man ikke kommer igjennom. Hun er aldri tilstede, så nytter ikke å komme til åpningstid for å få tak i henne. Glemmer å henvise, selv om hun har sagt hun skal gjøre det. Ventet 3 mnd på en henvisning som aldri kom. Styr unna! Jeg bytter lege.

Elendig lege som ikke tar seg tid

Lege: Mildre Orphee Suarez Skrevet

Mildre har over en times ventetid på allerede avtalte timer.
Styr unna om du har jobb, eller sett av 2timer til legebesøket!
Det lengste jeg har ventet er 1,5t før jeg måtte løpe til jobb.

Når man setter opp telefonkonsultasjon ringer hun bare ikke til avtalt tid, heller ikke senere.

I dag ventet jeg i 50minutter frem til legen kom inn for å hente en pasient, jeg spurte da hvor lenge man egentlig må regne med å vente og fikk svaret "jeg vet ikke"

Den ene gangen jeg har kommet inn, var jeg dagens første pasient, da kom legen inn 30minutter etter timen min skulle begynt, 40minutter etter jeg selv kom.
Legen brukte da under 5 minutter og da jeg spurte om hun kunne bruke de siste 15min på å se på en føflekk fikk jeg et surt svar om at jeg måtte sette opp ny time.

Legen mangler i tillegg grunnleggende kunnskap om psykisk helse og tilsynelatende ønsket om å hjelpe folk.

Vil anbefale henne å lære seg klokka og finne seg en jobb hun faktisk bryr seg om!

Styr unna

Lege: Mildre Orphee Suarez Skrevet

Legen lytter ikke til deg.
Ingen resepsjonist. Du venter ofte 5 timer i kø for å bestille time og det er hvis du er heldig.
Finner på å kjefte på pasienten sin.
Har språk utfordringer. Lei jobben sin.

Hold dere unna.