Mildre Orphee Suarez

Autorisasjon (2012)

Mildre Orphee Suarez er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mildre Orphee Suarez

Profesjonell og dyktig lege.

Legen har en veldig god kommunikasjonsevne og er bestandig aktiv lytting . Legen gir til pasienten den informasjon som er nødvendig for å få innsikt i sin helsetilstand .Hun vise respekt for pasienten og tar seg god tid til å lytte med ekte interesse. Generelt sett er legen veldig dyktig og har en god helsekompetanse.

Dyktig lege

Mildre er en av de beste fastlegene jeg har hatt, hun tar seg tid til å høre på hva plagene er for å gi deg best mulig hjelp. Hun gir god oppfølgning og har veldig bra kommunikasjonsevne med pasientene sine. Jeg føler meg veldig trygg hos henne.

Rotete og med for dårlig kommunikasjon/norskkunnsakper

Et dårlig legekontor, vanskelig å få akuttime/time, tlf tid tidligere var veldig kort og stengt på fredager, den er nå åpnet fra 0900-1300 og 0900-1100 på fredager.
Patientsky tar for lang tid å få svar på, selv om man blir henvist til å bruke den.
Legen burde kunne bedre norsk, det er vanskelig nok som pasient å forklare ukjente smerter. I tillegg er ofte resepter skrevet rotete, selv apoteket forstod ikke hvor hyppig og hvor mange piller som skulle tas hvor ofte ila dagen
Legen er alltid forsinket til avtalt time.
Gode parkeringsmuligheter er vel en av få pluss til legekontoret.

DR MILDRE

mildre er en veldig fin lege som hjelper mange av oss,jeg synst hun er veldig flink lege så jeg behold henne som min fastleger

Veldig flink

Mildre er en dyktig lege. Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet til henne. Hun er en som hører på plagene og problemene en har i helsen og tar det veldig seriøst.
Har bare hatt fastleger som ikke tror på meg men Mildre ga meg nytt håp.