Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

En utrolig dyktig og hyggelig lege som lytter og er flink til å ta en helhetsvurdering.

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

En utrolig dyktig lege som tar seg god til til deg så du føler deg ivaretatt uansett hva du kommer med. Han er flink til å lytte og er åpen for forslag hvis man har noen. Han er også en lege med et behagelig vesen og med godt humør. Det er lett å oppsøke han når noe oppstår nettopp fordi man vet at han er der for deg og lytter.

Legen som ordnet opp!

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Kom til henne med en uavklart situasjon, fikk raskt henvisning til speialist og rask avklaring av situasjone. Hun brukte god tid til å lytte og forstå. Får god oppfølging i.f.m. kronisk lidelse. Anbefales!

Utrolig dyktig lege!

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Singh tar seg god tid til deg. Han er alltid blid og hyggelig. Han henviser gjerne til videre undersøkelse og er veldig opptatt av at du skal bli frisk. Ingen problemer er for små for Singh og det er veldig betryggende.

Useriøs og utrivelig lege

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Hun har absolutt ingen forståelse og bagatelliserer problemer. Hun lytter ikke, henviser ikke og kaster deg nesten på dør så fort du kommer dit.

Ikke bra

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Hun ser ikke pasienten,og har lite empati.
Jeg er gravid,og trenger en del oppfølging,noe jeg ikke får. Alt blir tatt lett på og ingen ting er alvorlig. Føler jeg trenger en lege,som ser meg og hører på hva jeg sier. Det er noe hun ikke gjør.Hun kaster meg nesten på dør før jeg har fått ut alt jeg vil si. Vil BYTTE!