Manjit Kaur

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Empatisk og faglig dyktig

Hun er den beste legen som jeg har aldri hatt. Alltid vennlig og tar seg tid. Henviser videre ved behov. Jeg flyttet til en annen by og skiftet fastlege. Har vært en gang hos nye legen og angrer skikkelig at byttet lege. Vurderer skifte tilbake til Manjit Kaur uansett 1 time og 30 min kjøring.

Dårlig lege

Helt forferdelig opplevelse! Jeg dro for en undersøkelse jeg ventet på. Hun mente jeg ikke trengte denne undersøkelsen og ba meg dra hjem. Jeg satt hos henne i knapt 2 minutter før hun ba meg dra, og i tillegg stod fast på at jeg skulle betale for denne timen. Hun valgte å ikke undersøke meg, men ville fortsatt ta betalt for timen. Helt uetisk og uprofesjonelt. Denne legen tenker ikke på pasientens beste, men kun penger. Aldri dit igjen! Hatt flere ukomfortable opplevelser hos henne, men denne gangen var det nok. Som en lege bør pasientens behov bli oppfylt, men det blir det desverre ikke hos henne. Anbefaler IKKE.

Frekk

Hun var fastlegen min og hver gang jeg var hus henne, så var hun sur, frekk og tar ikke problemet ditt helt seriøst. Thanks God at jeg byttet henne!!!

Frekk

Hun ville ikke gi meg legerklæring på grunn hun sa at jeg ikke så ut som at jeg var syk, jeg sa til henne at hun ikke kan vite det utifra på hvordan jeg så ut, hun tok det personlig og kasta meg ut av kontoret

Fraværende.

Viser liten eller ingen interesse i hva som er galt med meg, og følger heller ikke opp problemet. Etter 1 mnd hos privat MR klinikk som oversendte resultatet til legen samme dag, har hun enda ikke svar meg, og jeg har sendt henne email om hva skjer. Venter enda på svar fra henne..