Manjit Kaur

Vintergt 19 3048 Drammen
Manjit Kaur er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Kompetent, men kald

Den første legetimen virket hun genuin interessert i meg og min sykdom. De påfølgende legetimene ble det tydelig at hun hørte, men ikke lyttet. Hun virket arrogant, avbrøt mine setninger, svarte nedlatende og nektet å henvise meg til spesialist. Jeg tviler ikke på hennes formelle kompetanse, men stiller spørsmål ved hennes sosiale kompetanse, særlig evnen til å vise pasienter respekt og empati.

Angrer på alle år jeg har brukt hos henne

Jeg har hatt henne i veldig mange år. De første årene så trengte jeg henne ikke og tenkte ikke mye over hva slags lege hun var. Da behovet meldte seg så opplevde jeg henne både og. Den ene gangen kunne hun være "grei" andre gangen pleide jeg å sette meg i bilen og gråte. Hun tar meg overhodet ikke på alvor og de siste gangene så måtte jeg "manne meg" opp til å dra til henne. Det hele ender som regel opp med at hun har dårlig tid og jeg drar uten å få ut om alle mine plager. Jeg har byttet lege og anbefaler henne virkelig ikke til andre.

Verdens beste lege! :)

Utrolig flott med en lege som både ser deg og hører deg. Har hatt henne som fastlege for meg og mine barn siden 2003. Glad det er lenge til hun når pensjonsalder! :)

Denne dama er rå

Hele min familie bruker Sirpal som fastlege, og alle er like fornøyde. Dette er ei dame som har orden i sakene, og som tar deg og det du sier på alvor. Hun er veldig behjelpelig og henviser deg gjerne videre hvis det er nødvendig.
Hun kan fremstå som arrogant og streng, men når du blir bedre kjent med henne ser man at dette ikke er tilfelle.

Frekk lege

Kaur er veldig "lege".. Går ikke av veien for å kjefte på deg, og terskelen for å gjøre det er lav.
Fremstår som arrogant, og kommer til konklusjoner før du har fått lagt frem alle symptomene.
Har alltid dårlig tid..