Manjit Kaur

Tlf: 32 25 44 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Manjit Kaur er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

veldig dårlig lege

Vår erfaring med lege er veldig negativ.
Hver gang jeg trengte hennes hjelp er jeg aldri fått bra behandling.
Jeg tror hun må være litt mer hjelpsom og tilgjengelig.
Jeg ønsket å bli henvist til en spesialist men fikk aldri til..måtte bytte lege.

Kompetent, men kald

Den første legetimen virket hun genuin interessert i meg og min sykdom. De påfølgende legetimene ble det tydelig at hun hørte, men ikke lyttet. Hun virket arrogant, avbrøt mine setninger, svarte nedlatende og nektet å henvise meg til spesialist. Jeg tviler ikke på hennes formelle kompetanse, men stiller spørsmål ved hennes sosiale kompetanse, særlig evnen til å vise pasienter respekt og empati.

Angrer på alle år jeg har brukt hos henne

Jeg har hatt henne i veldig mange år. De første årene så trengte jeg henne ikke og tenkte ikke mye over hva slags lege hun var. Da behovet meldte seg så opplevde jeg henne både og. Den ene gangen kunne hun være "grei" andre gangen pleide jeg å sette meg i bilen og gråte. Hun tar meg overhodet ikke på alvor og de siste gangene så måtte jeg "manne meg" opp til å dra til henne. Det hele ender som regel opp med at hun har dårlig tid og jeg drar uten å få ut om alle mine plager. Jeg har byttet lege og anbefaler henne virkelig ikke til andre.

Verdens beste lege! :)

Utrolig flott med en lege som både ser deg og hører deg. Har hatt henne som fastlege for meg og mine barn siden 2003. Glad det er lenge til hun når pensjonsalder! :)

Denne dama er rå

Hele min familie bruker Sirpal som fastlege, og alle er like fornøyde. Dette er ei dame som har orden i sakene, og som tar deg og det du sier på alvor. Hun er veldig behjelpelig og henviser deg gjerne videre hvis det er nødvendig.
Hun kan fremstå som arrogant og streng, men når du blir bedre kjent med henne ser man at dette ikke er tilfelle.

Frekk lege

Kaur er veldig "lege".. Går ikke av veien for å kjefte på deg, og terskelen for å gjøre det er lav.
Fremstår som arrogant, og kommer til konklusjoner før du har fått lagt frem alle symptomene.
Har alltid dårlig tid..

En fantastisk lege. Tar seg tid til å lytte, tar ting på alvor, viser hensyn til min uro om det er noe med mine barn.

Sirpal er en dame som tar seg tid til å lytte, hun viser forståelse for situasjonen og hun lytter til deg.
Dette er ikke en lege som kikker i papirene eller på pc når du snakker med henne.
Hun kommer med råd, veiledning og hjelp om du trenger det.
Jeg er 100%sikker på at jeg og mine barn får den hjelpen vi trenger hos Sirpal.

Frekk lege

Hun er en lege som alltid har dårlig tid, og som er rett og slett frekk og sur. Hun hører ikke på pasienten, og kommer med en gang med konklusjoner. Det er umulig å diskutere med henne, fordi hun avbryter med det samme. Anbefales ikke i det hele tatt

En lege som tar deg på alvor.

Etter hvert som en blir bedre kjent med henne får en et stadig bedre og positivt inntrykk. Hun tar ditt sykdomsbilde på alvor og henviser greit til spesialist.
En skikkelig bra lege.

Ikke bra!

Hun virket hyggelig og interessert første gangen jeg var der, men etterhvert ble hun mer uinteressert. Virket ikke som om hun brydde seg om de tingene jeg stod i. Hun hørte ikke etter når jeg snakket med henne og gav alltid inntrykk av at hun hadde dårlig tid og måtte få meg ut av kontoret så fort som mulig. Hun gav meg ingen hjelp før det gikk så langt at moren min måtte snakke med henne og be henne henvise meg til et sted med kompetanse.

ANBEFALER IKKE

Tar meg ikke på alvor og vil bli kvitt meg fortest mulig. Henne har vært frekk mot meg flere ganger og svarer meg dårlig og virker veldig uinteressert. Anbefales Ikke på det sterkeste.

Anbefaler ikke denne legen

Byttet til denne legen i fjor pga flytting. Kom fra en veldig bra lege så jeg ble veldig skuffet. Hun virker sur og uinteressert. Hun trekker konklusjoner før jeg er ferdig med å forklare problemet. Jeg har hatt en kronisk sykdom i 15 år og kjenner sykdommen godt, men føler ikke at hun bryr seg om mine betraktninger i forhold til dette. Har nå byttet til en annen lege på samme legesenter og håper det blir bedre.

Ikke bra.

Har hatt denne legen nesten hele livet, uten at jeg har hatt noe valg, og jeg kan ikke huske at hun noen gang har hjulpet meg med noe særlig. Hun vil nesten ikke høre på det jeg har å si, og bare hopper til konklusjoner uten å vite noe og har alltid dårlig tid.

Dårlig lege

Har aldri opplevd noe særlig poitivt med henne fra første stund jeg fikk hun som lege.
Hun bare sitter der..stiller ingen spørsmål, virket alltid sur.
Jeg har noen ganger vanskeligheter å prate for meg når jeg er hos lege, så jeg pleier noen ganger ta med min mor..det har alltids gått greit med andre leger, men med henne så gikk det vist ikke. Vi ble sjelt ut og hun var spydig og frekk mot moren min og så ble hun bedt om å gå ut på gangen. Etter hun gikk ut så fikk jeg kjeft og jeg var på nær gråten selv om hun viste jeg sliter litt psykisk. Hun er den værste legen jeg noen gang har hatt! Angrer bare på at jeg ikke skiftet lege tidligere..

Godt fornøyd

Har gått til denne legen i flere år. Opplever at hun lytter og tar meg på alvor. Har vært gravid, mistet familiemedlem, fått henvisning til psykolog, hatt barnet mitt hos henne, og "vanlig" sykdom. Har blitt tatt ordentlig i mot alle gangene.

En bedre lege enn min forrige!

Jeg byttet til denne legen da jeg opplevde min forrige fastlege som lite empatisk og usosial (sa aldri hei eller hvordan går det?). Her stiller i alle fall denne legen i en annen klasse enn min forrige! Derfor blir jeg overrasket når jeg leser andres vurderinger her. Jeg har opplevd Sirpal som lyttende de gangene jeg har vært der, det er første lege jeg har gått til med problemer på jobben og det har hun fulgt opp utmerket. Videre har hun uten spørsmål eller uten å løfte et øyenbryn hjulpet meg og min kone med henvisning til IVF. Det tror jeg faktisk ikke alle leger ville ha gjort (selv om de skal). Hun har glimt i øyet, og hun lytter. Tar nødvendige prøver. Men som én annen sier her: hun ville ikke henvise til kiropraktor, enda jeg fortalte at det har hjulpet meg før. Fikk i stedet henvisning til fysio. Er også et problem for min kone å få tak i resepter for sin kroniske sykdom - det blir sagt at det skal ordnes når hun ringer inn, men resepten dukker ikke opp.

Anbefales ikke!

Hu har ikke tid og vil ikke høre på det man har og si. Og bare klager på deg og kjefter. Er virkelig den verste legen jeg har hatt. Blir frustrert og oppgitt av å ikke få hjelp. Hu skulle ikke hatt lisens

Kan ikke anbefales

Alltid dårlig tid. Opplever legen som to forskjellige personer, svinger veldig i humør. Avbryter deg, og konkludere før du har talt ferdig. Jeg stresser når jeg er hos legen, får aldri sagt det jeg vil sige, føler ikke at legen lytter, opplever ikke legen som samarbeidsvillig. Har opplevet legen som direkte ubehagelig, hvis man stiller seg uforstående til konklusjonen. Jeg har byttet lege.

forfærdelig, anbefales ikke.

Jeg har gått gråtende fra begge timene jeg har hatt hos henne i frustrasjon og sinne. Hun hører ikke på pasienten hva som er problemet og viser ingen hensyn.

Hun anbefales absolutt IKKE, ikke gjør den samme feilen som meg å velg henne!!! Jeg holder på å bytte lege, og jubler over å ikke trenge å se henne mer igjen.

Ikke en god lege

Mangler empati og man kan få seg til å føle seg ganske liten når man skal fortelle hvorfor man er der, blir slik at man må forte seg, da man får inntrykk av å ikke bli hørt.
Faglig sett er midt på skalaen og helt greit for de som kanskje ikke krever så mye. Kan forstå hvorfor hun har ledige plasser.
Jeg hadde ingen kjemi her så ble legebytte på oss.