Akerselva Medisinske Senter

Bergensgata 12 0468 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Akerselva Medisinske Senter

Trygg og kunnig

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Flink og proff som lyssnar og tar en seriöst tar alla tester som krävs osv. Bra på kvinnoplager och kvinnohälsa

Grei lege

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Rosemary var hyggelig, det er en omstilling å skulle bytte lege men etter 2 eller 3 timer begynte jeg å føle meg mer bekvem.
Til tross for at hun er en hyggelig og trygg person, var det vanskelig å føle at du ble tatt på alvor. Jeg følte noen ganger at hun ville bli ferdig med meg for å komme seg videre, dette er ikke en god følelse.
Jeg syntes til tross for dette at det gikk greit, (noe fordi jeg er sta og står på mitt til jeg blir hørt).
Da det gikk feil var da hun tok permisjon og jeg fikk en vikar, han var frekk og lite oppmerksom.
Han var grunnen til at jeg byttet, men Rosmary er hyggelig og til å anbefale om du klarer å stå på ditt.

Usympatisk og lite hjelpsom

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Legen var vikar for min fastlege i ferien. Hadde behov for sykemelding, men viste ingen forståelse for min situasjon, og heller ingen sympati. Følte meg lite respektert og sett, noe som bidra til å gjøre en tung periode verre. Fikk heller aldri tilbakemelding fra legen etter at jeg gav tydelig beskjed om hvordan jeg hadde opplevd situasjonen til resepsjonen både muntlig og skriftlig og bad legen kontakte meg (var ikke mulig å henvende seg direkte til vikar på legekontoret). Anbefales ikke.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor. Hun er en aktiv lytter og følger opp mine bekymringer. Derfor føler jeg meg trygg som pasient. Jeg setter stor pris på min fastlege.

Fornøyd med fastlegen min.

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Hun er genuint intrisert i meg som pasient og tar seg alltid tid til å hjelpe meg. Kunnskapsrik og utrolig dyktig som lege. Jeg er så glad for å ha henne som fastlege. Takk til den som anbefalte henne for meg, det var vert ventetiden.