Nusrat Hussain

Autorisasjon (2011)

Nusrat Hussain er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nusrat Hussain

Svært ufornøyd, viser ingen empati

Hun ropte ikke på meg da det var min tur, jeg måtte selv banke på døren hennes for å da introdusere meg selv. Hun var ikke imøtekommende, jeg følte ikke at jeg ble hørt da jeg prøvde flere ganger å forklare hvordan situasjonen min er. Hun er lite hjelpsom og vise lite interesse for pasienten. Anbefaler ikke henne !!

Dårlig henvisning

Måtte selv bestille time for å få svar på MR bildene mine. Da jeg endelig fikk snakket med henne så fikk jeg lite svar fra bildene, der hun bare sa «Du må selv ta kontakt med fysio, og vise dette arket». Lite hjelpsom lege, styr unna!

Lite forståelsesfull, veldig misfornøyd

Nektet å skrive legeerklæring på at jeg har diabetes, med mindre jeg møtte opp fysisk. Samme med resept, så måtte gå uten legemidler usunt lenge. Legetime var også vanskelig å fikse før om 2 uker. Skrev ut insulin uten blå resept, som éngangsuttak. Måtte derfor betale nærmere 400kr for noe jeg skulle fått gratis. Virker som hun tror at man blir kvitt diabetes ila. natta.
Heller ikke særlig vennlig på legetime. Glad for at jeg byttet fastlege.

Usympatisk og lite hjelpsom

Legen var vikar for min fastlege i ferien. Hadde behov for sykemelding, men viste ingen forståelse for min situasjon, og heller ingen sympati. Følte meg lite respektert og sett, noe som bidra til å gjøre en tung periode verre. Fikk heller aldri tilbakemelding fra legen etter at jeg gav tydelig beskjed om hvordan jeg hadde opplevd situasjonen til resepsjonen både muntlig og skriftlig og bad legen kontakte meg (var ikke mulig å henvende seg direkte til vikar på legekontoret). Anbefales ikke.

Lite hjelpsom og uhygienisk

Jeg hadde henne som fastlege i 2 år og jeg følgte meg aldri hørt. Man skal sitte, nikke, betale (selv om man ikke får hjelp) og gå.
Hun tok en gang en celleprøve av meg og ba meg om å legge meg på en benk som ikke hadde noe over og ikke hadde blitt desinfisert foran meg (ikke etter meg heller). Det verste var at, når det var ferdig med prøven, hun ikke tok av seg hansker før hun åpnet døra og tok på ting.
Siste gang jeg var hos henne, anbefalte hun meg å dra til utlandet for å undersøke en pigmentflekk. Selv om hun var usikker om det var godartet eller ikke, mente hun at henvisningen til spesialist var unødvendig og de ikke ville prioritere meg. Selvfølgelig måtte jeg betale for så fantastisk råd og 4 min. konsultasjon.Jeg byttet fastelen samme dag.