Oslofjordklinikken Vest

Elvegaten 25, 3. etasje 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Oslofjordklinikken Vest

Fantastisk lege.

Lege: Ben Heskestad Skrevet

Jeg ble rygg opperert 22.03.24 en meget dyktig lege. Jeg våknet etter operasjonen litt stiv i ryggen men helt smerte fri .denne klinikken vil jeg anbefale på det sterkeste.

Utrolig opplevelse.

Lege: Ben Heskestad Skrevet

Må bare bøye meg i støvet… en utrolig positiv opplevelse med ett perfekt resultat etter operasjon.

Var litt skeptisk til nakke operasjon, men det gikk over all forventning.

Kan anbefale Oslofjordklinikken vest på det varmeste👍

Lege: Ben Heskestad Skrevet

Meget dyktig kirurg, hele personalet hyggelige og proffe. Veldig godt ivaretatt hele tiden. Hyggelige når jeg «maser» , anbefaler klinikken på det varmeste.

Følte meg trygg fra første stund etter samtale med Ben Heskestad

Lege: Ben Heskestad Skrevet

Etter noen rygg og nakke utfordringer er jeg operert 3 ganger for rygg prolaps og nå sist for dobbel nakkeprolaps. Første gang var 2016 og nå sist januar 2023.
Har bare positive ting og komme med. Du blir varmt tatt i mot av personalet og Ben Heskestad fremstår som tryggheten selv med høy kompetanse og har stor erfaring med teamet sitt. Kan anbefale Oslofjord klinikken Vest m/ Ben Heskestad på det sterkeste. Har flere bekjente som har vært her også med positive opplevelser.

Tillit og trygghet fra dag1! Ser hele meg! Aktiv lyttende, og utstråler topp kompetanse og profesjonalitet

Lege: Ben Heskestad Skrevet

Team arbeidet på klinikken virker optimalt, utstråler trygget for oss kunder! Faglig dyktighet i alle ledd! Tilgjengelighet gir trygghet og ro i tildeling/ rehabilitering prosessen ! Kirurgen gir et inntrykk av profesjonalitet og faglig dyktighet! Den omsorg og « bryr seg om akkurat meg» er kjennetegn på han ! Proffe sykepleiere !