Nevrolab

Telefonnummer416 24 100416 24 1 ...
Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Nevrolab

Dyktig og hyggelig

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Jeg ble godt tatt imot og undersøkelsen var profesjonell med god informasjon om hva som skulle skje. Jeg fikk svar på mitt spørsmål og hun tok seg tid til å fortelle meg hva som skjer videre. Bedre kunne det ikke ha blitt, og det er jeg takknemmelig for.

Uempatisk

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Virket hyggelig i starten,men situasjon endret seg fort når slilte jeg kanskje for mye spørsmål. Forklarte hva hun skulle gjøre veldig kort og var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Hun forholdt seg strengt til en veldig lite utfyllende henvisning, og avbrøt når jeg forsøkte å spøre om ting som ikke står i henvisning. Fikk svar direkte at hun skal ikke ta det opp selvom det gjeler samme problemer.
Langt ventetid også ig når man kommer til sin tur,situaajon kan endres seg og man har ikke lov å spøre.

Kunnskapsrik men lite imøtekommende

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Virket hyggelig og imøtekommende i starten. Forklarte hva hun skulle gjøre. Litt kort og var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Hun forholdt seg strengt til en veldig lite utfyllende henvisning, og avbrøt når jeg forsøkte å legge til informasjon.
Pga jeg hadde forlagt innkallingsbrevet( har kognitiv svikt) hadde jeg ikke fått med at jeg ikke skulle smøre meg m krem.veldig dumt selvsagt! Hun ble veldig irritert, vasket med sprit og var skikkelig hardhendt etter det.
Kort info om funn og at svar gikk til fastlege.
Jeg kom meg raskt ut, følte meg ikke godt ivaretatt.

Fornøyd!

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Hyggelig og mildt vesen. Informerer om hva hun gjør og det virker som hun tar seg god tid og gjør en grundig testing. Føler at hun tar deg på alvor og tester etter det du forklarer og ikke bare følger henvisningen slavisk. At noen mener hun snakker dårlig norsk er for meg uforståelig. Norsken er tilnærmet perfekt norsk og hun er lett å kommunisere med. En alt i alt hyggelig opplevelse!