Fornebu Fastlege AS

Arnstein Arnebergs vei 28 1366 Lysaker

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebu Fastlege AS

Trygg.

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Jeg har stor tillit til legen. Han gir meg innsikt i de sykdommene jeg har og hvilke legemidler jeg må ta. Rask henvisning til sykehus den gangen det var nødvendig. Tilliten til han er stor i vår familie.

Meget dyktig lege, som virkelig tar godt vare på pasientene medisinsk.

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Abdulraham Bakri, er vår familie lege, dvs for 4 generasjoner i en norsk familie i Bærum. Bakri har hele tiden ivaretatt oss alle på beste måte, han er trygg, sikker, faglig svært dyktig, hyggelig og et varmt menneske. Han nøler ikke med å sende sine pasienter til videre undersøkelser, dersom det er tvils tilfeller. Det er lett å få time hos ham og telefonen på kontoret blir alltid besvart. Legesenteret han har er også et innbydende og stilig sted å komme til med moderne interiør. Det er også et rent og sikkert sted, der smittevern er tatt grundig på alvor.

Trygg og kunskapsrikk

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Friendly doctor who has time for his patients and seemed knowledgeable. It is always easy to make an appointment

Livreddende lege

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Dr Bakri har fort tatt tak i min helsetilstand , og reddet mitt liv . Å skrive noen ord her , er ingen ting i forhold til at jeg er i livet nå . Takk Abdelrahman .

Lytter og kunnskapsrik

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Rolig, lyttende, effektiv, kunnskapsrik lege. Koselig legekontor som alltid hjelper sine pasienter selv om det kan være hektisk noen dager.