Abdelrahman Bakri

Dr. Abdelrahman Bakri
Storgata 23 2815 Gjøvik
Abdelrahman Bakri er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Fantastisk lege som alltid har tid til deg!

Vi har, opp gjennom årene, hatt mange fastleger, de fleste bra, noen kanskje litt mindre bra.
Vår siste lege var meget bra, men hun åpnet ny praksis i nabokommunen. Må si vi var meget spente da vi igjen fikk ny fastlege, til og med med utenlandsk bakgrunn! Det viste seg å være den beste lege vi har hatt noen gang! Han er utrolig pliktoppfyllende. Han sender oss straks til spesialist om det er nødvendig, han følger opp på alle måter. Når han da har verdens beste kontorsøster, ja da kan det ikke bli bedre!

Tillitvekkende lege

Jeg er meget godt fornøyd. Han lytter til hva jeg forteller, er etterrettelig, rask og til å stole på.

God repons

Jeg har blitt fulgt opp bra av dr. Bakri. Jeg kommer lett igjenom på telefon. Er det enkle ting ringer han meg tilbake så jeg slipper å møte på hans kontor. Han sender meg videre (sykehus/spesialist) når det er nødvendig. Bra lege.

Helt forferdelig

Sur, sta og hånlig.
Misforstår fort, blir fort sint, og gidder ikke hjelpe deg.
Byttet fastlege med en gang etter første besøk. Lang ventetid, og han pleier på å reise på ferie uten å skaffe noe vikar. Norsk-kunnskapen hans er ikke å skryte av, dessverre. Noe jeg mener man må ha som lege i Norge.

" Den verste legen , Anbefales ikke på det minste"

Jeg hadde han som fastlege og erfart at hans kunnskap er veldig lite. NULL peiling som lege i NORGE. Vanskelig å kommunisere og tillegge til andre ting.
Anbefales ikke å ha som fastlege .