Abdelrahman Bakri

Storgata 23 2815 Gjøvik
Abdelrahman Bakri er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Tillitvekkende lege

Jeg er meget godt fornøyd. Han lytter til hva jeg forteller, er etterrettelig, rask og til å stole på.

God repons

Jeg har blitt fulgt opp bra av dr. Bakri. Jeg kommer lett igjenom på telefon. Er det enkle ting ringer han meg tilbake så jeg slipper å møte på hans kontor. Han sender meg videre (sykehus/spesialist) når det er nødvendig. Bra lege.

Helt forferdelig

Sur, sta og hånlig.
Misforstår fort, blir fort sint, og gidder ikke hjelpe deg.
Byttet fastlege med en gang etter første besøk. Lang ventetid, og han pleier på å reise på ferie uten å skaffe noe vikar. Norsk-kunnskapen hans er ikke å skryte av, dessverre. Noe jeg mener man må ha som lege i Norge.

" Den verste legen , Anbefales ikke på det minste"

Jeg hadde han som fastlege og erfart at hans kunnskap er veldig lite. NULL peiling som lege i NORGE. Vanskelig å kommunisere og tillegge til andre ting.
Anbefales ikke å ha som fastlege .

Dårlig, ikke flink og sta

Jeg var veldig syk og hadde feber for 4 dager. Fikk ikke hjelp. Kontakten med legen var så vanskelig... de svarer aldri telefon.. jeg sendt melding, men legen har ikke noe tilbake melding...
Måtte dra til sykhuset da... Jeg er utrolig skuffet...

Uinteressert i helheten

Dr. Bakri virker som han har for mange pasienter per dags dato. Han klarer ikke å få med seg hva du sier om det er en over middels vanskelig promblemstilling, og skjønner han ikke problemstillingen så er det ikke så mye der å gjøre. En resept i hånden også er du ferdig, pluss at han kan finne på å virke litt hånlig. Telefonen er nesten alltid opptatt og det er vanskelig å nå igjennom, og de åpner ikke telefonen når de skal. Er nok mye å gjøre for den ene ansatte i skranken. Blir nok å bytte lege.

Synd

Jeg er en sjelden gang hos legen, men jeg er nødt til å bytte legekontoret.
Legen er grei og veldig hyggelig. Ser ut til å ta deg seriøst og bruker den tida han trenger til å lytte på deg. Ingen ting å si på han og måten han behandler meg på.
Ventetida er et helvete. Jeg kommer bokstavelig talt aldri gjennom når jeg ringer og er nødt til å bruke nettbestilling tjenesten. Selv da får jeg ikke svar før etter 48t og ikke time før etter 7-10 dager. Når man skal ha en time hos legen, er det ofte for noe som gjerne bør tas så fort som mulig og det ser dessverre ikke ut til å være noe dette legekontoret klarer.

Vår beste fastlege til nå!

Både min kone og jeg bruker ham. Synes han har meget god kunnskap. Han følger opp med alt som bør følges opp og sender skriftlig resultat. Han er også meget rask til å sende til spesialist og/eller sykehus når det er nødvendig! Vi har hatt mange fastleger, men han er absolutt den beste!

Ikke fornøyd

Første møte var bra, da hadde jeg et enkelt problem som enkelt lot seg løse. Ventetiden var ikke altfor lang, og man slapp inn omtrent til avtalt tid.

Etter hvert har det blitt lange køer på gangen utenfor, og slipper man inn mindre enn en halvtime etter avtalt tid er man heldig (mulig jeg er veldig uheldig og treffer alle de dårlige dagene, men det er ihvertfall min opplevelse).

Prøver man så å beskrive et problem som man ikke helt selv kan forklare, mister han fokus kjapt. Virker trøtt, gjesper og gnir seg i ansiktet. Dr. Bakri er sikkert flink, men virker som han har tatt seg vann over hodet med antall pasienter, slik at diffuse problemer er noe som tar for mye tid. Kjedelig når man prøver å forklare noe man sliter med og ender opp med å få en pille/henvisning - send nestemann inn, sees om 3 uker.

Jeg er stolt

jeg syns dem er flinke som jobber der dem er så hyggelig og gode mot andre og det er ikke så mangen som er det i verden
Jeg er kjempe stolt av dem

ikke så bra

Høre ikke på pasienter, spøre pasienter hva skal han gjøre med det eller andre ting, når lege må svare i noen pasienter sin problem, vi kommer til lege å få svar for våres plager men ikke at lege skall gi spørsmål til oss eks hva skal jeg gjøre? det er ikke riktig.

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:

Etter å ha brukt dr .Stadtler i mange år kom dr. Skyrud og så dr. Halvorsen som var vikar for dr. Skyrud var jeg både spent og litt skeptisk til enda en ny lege. Men all tvil forsvant allerede etter første møte med dr. Bakri. Eller dr. blid som jeg liker å kalle han. Han er ikke bare blid, han er dyktig også. Du blir tatt på alvor med en gang og han er veldig nøye. Har alltid tid og svarer på alle mulige og umulige spørsmål. Kunne skrevet side opp og side ned, men det beste jeg kan si er: prøv han selv.

Denne legen anbefales.

Er ordentlig fornøyd med denne legen. Han er effektiv, men tar seg allikevel god tid til deg som pasient. Han er svært nøye og lett å forstå. Møter deg alltid med et smil og du føler at du blir tatt seriøst og godt ivaretatt. Det har vært noe lang ventetid tidligere ved dette legesenteret, men dette har blitt veldig mye bedre etter at denne legen har begynt der. Jeg anbefaler virkelig denne legen til andre, da både min familie og jeg har fått super behandling.