Abdelrahman Bakri

Dr. Abdelrahman Bakri Mann, 36 år

Autorisert2012
Ledige plasser 24 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr. Abdelrahman Bakri

Storgata 23 2815 Gjøvik
Abdelrahman Bakri er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Uinteressert i helheten

Dr. Bakri virker som han har for mange pasienter per dags dato. Han klarer ikke å få med seg hva du sier om det er en over middels vanskelig promblemstilling, og skjønner han ikke problemstillingen så er det ikke så mye der å gjøre. En resept i hånden også er du ferdig, pluss at han kan finne på å virke litt hånlig. Telefonen er nesten alltid opptatt og det er vanskelig å nå igjennom, og de åpner ikke telefonen når de skal. Er nok mye å gjøre for den ene ansatte i skranken. Blir nok å bytte lege.

Synd

Jeg er en sjelden gang hos legen, men jeg er nødt til å bytte legekontoret.
Legen er grei og veldig hyggelig. Ser ut til å ta deg seriøst og bruker den tida han trenger til å lytte på deg. Ingen ting å si på han og måten han behandler meg på.
Ventetida er et helvete. Jeg kommer bokstavelig talt aldri gjennom når jeg ringer og er nødt til å bruke nettbestilling tjenesten. Selv da får jeg ikke svar før etter 48t og ikke time før etter 7-10 dager. Når man skal ha en time hos legen, er det ofte for noe som gjerne bør tas så fort som mulig og det ser dessverre ikke ut til å være noe dette legekontoret klarer.

Vår beste fastlege til nå!

Både min kone og jeg bruker ham. Synes han har meget god kunnskap. Han følger opp med alt som bør følges opp og sender skriftlig resultat. Han er også meget rask til å sende til spesialist og/eller sykehus når det er nødvendig! Vi har hatt mange fastleger, men han er absolutt den beste!

Ikke fornøyd

Første møte var bra, da hadde jeg et enkelt problem som enkelt lot seg løse. Ventetiden var ikke altfor lang, og man slapp inn omtrent til avtalt tid.

Etter hvert har det blitt lange køer på gangen utenfor, og slipper man inn mindre enn en halvtime etter avtalt tid er man heldig (mulig jeg er veldig uheldig og treffer alle de dårlige dagene, men det er ihvertfall min opplevelse).

Prøver man så å beskrive et problem som man ikke helt selv kan forklare, mister han fokus kjapt. Virker trøtt, gjesper og gnir seg i ansiktet. Dr. Bakri er sikkert flink, men virker som han har tatt seg vann over hodet med antall pasienter, slik at diffuse problemer er noe som tar for mye tid. Kjedelig når man prøver å forklare noe man sliter med og ender opp med å få en pille/henvisning - send nestemann inn, sees om 3 uker.

Jeg er stolt

jeg syns dem er flinke som jobber der dem er så hyggelig og gode mot andre og det er ikke så mangen som er det i verden
Jeg er kjempe stolt av dem