Abdelrahman Bakri

Autorisasjon (2012)

Fornebu Fastlege AS Telefonnummer67 56 70 2067 56 70 ...
Arnstein Arnebergs vei 28 1366 Lysaker
Abdelrahman Bakri er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Bra og trygg lege

Bakri følger godt opp og han er lett tilgjengelig og ikke minst, det er lett å få time. Han er opptatt av å gjøre en god jobb.

Flink og nøyaktig

Veldig fornøyd, kort ventetid og en lege som tar meg på alvor, tar heller en test for mye enn for lite, har fått veldig god oppfølging hver gang jeg har hatt noe helseproblemer

Varierende

Den første konsultasjonen var grei og han virket imøtekommende og ga uttrykk for et ønske om å bistå helseproblem. Men siden har det vært svært varierende, og etter sykehusinnleggelse med alvorlig operasjon virket han lite interessert og bisto ikke. Han brukte knapt noen minutter og konsultasjonen ble avsluttet. Han har et vanskelig temperament og det er skremmende og får en til å bli redd og ukomfortabel. Kontorpersonalet er vennlig.

Bakri er en knallbra lege

Jeg byttet til Bakri etter en anbefaling fra Bærum sykehus. Jeg har behov for hyppigere og nøyaktigere oppfølgning enn før. Bakri leverer på alt jeg forventer av henvisninger og oppfølgning. Jeg har aldri måtte vente på å få time og han møter til riktig tid selv. Hele familien går nå til han og alle er like fornøyde. Kan varmt anbefale Bakri.

Nøyaktig, rolig og forståelsesfull

Dr. Bakri har hjulpet meg med å få store bedringerr i min helse. Da jeg byttet fra forrige fastlege så gjorde han en full helsesjekk av meg (noe min forrige lege aldri tok seg bryet med). Basert på blodprøvene fant vi mange forhold som burde tas tak i, blant annet allergier. Jeg får nå behandling for dette og enkelte andre mindre ting, og dette gjør at jeg totalt sett har fått svært mye bedre livskvalitet. Bakri er (i motsetning til mange andre fastleger) ikke tilbakeholden med å henvise til spesialist. Jeg føler at han vil mitt beste, og at han tar kampen for pasienten sin. Anbefales på det varmeste!