Majorstua Kvinneklinikk

Telefonnummer913 10 757913 10 7 ...
Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstua Kvinneklinikk

Uengasjert og sløv

Lege: Anne Lind Skrevet

Dette var en dårlig opplevelse. Hun brukte kort tid på å høre hvorfor jeg var der, men allikevel så det ut som om hun holdt på å sovne når jeg fortalte. Jeg har vært på innvendig ultralyd før og da bruker de rundt ti minutter på undersøkelsen, hun brukte kanskje to. Følte at jeg bare var til bry. Det var satt av en halvtime, jeg var inne i 10-15 minutter.

Lite empatisk og kortfattet

Lege: Anne Lind Skrevet

Var på min første gynekologiske undersøkelse. Må til tider «dra» svar ut av henne. Fremstår lite engasjert og empatisk. Tenker dette er en gynekolog man kan dra til dersom en ønsker rutinemessige kontroller uten særlige spørsmål. Dersom en ønsker å snakke litt ut, få informasjon om diverse og diskutere problemstilinger oppfatter jeg ikke dette som riktig person å gå til.

Trygg og empatisk

Lege: Desi Vasileva Skrevet

Utrolig fornøyd med Desi Vasileva. Veldig imøtekommende, morsom, hyggelig, trygg, empatisk og omsorgsfull lege med masse oppdatert kunnskap. Har vært hos dr.Vasileva en gang i forbindelse med rutinesjekk og andre gang på tidlig ultralyd. Kommer definitivt tilbake og gleder meg masse til neste besøk! Jeg har følt meg hørt, ivaretatt og sett. Veldig behagelig utførsel av alle undersøkelser.

Føltes ikke bra ut

Lege: Desi Vasileva Skrevet

Var veldig påståelig med at vi måtte være i oslo for å ta blodprøver, samt sendte inn feil informasjon til fastlegen, etter å ha mistet i sommer. Virket også nedlatende mot samboer. Samt det som ble skrevet i legejournalen gjorde at de ikke skjønte hva det betød når jeg endelig var tilbake i tromsø for å få hjelp.

Ok

Lege: Desi Vasileva Skrevet

Profesjonell og snakket meg gjennom underlivsundersøkelsen på en god måte.
Følte meg dog ikke hørt under samtalen om plager, samt at disse ble bagatellisert. Fikk også en preken om hvor viktig gyno er og at unge ikke klarer å beskytte underlivet. Det som kanskje var ment som generell informasjon om seksual helse føltes ut som sex shaming. Følte også at en betryggende samtale om mine plager hadde vært på sin plass, dette var ikke tilfellet. Opplevde at min kunnskap om egen kropp ble overkjørt av det hun mente var riktig, uten at jeg opplevde å bli hørt under min forklaring av syklus. Følte jeg ikke ble tatt på alvor, og dette er dumt da slike problemer er et sårbart og ømt tema som burde bli møtt med mer medfølelse. Spessielt når disse plagene er noe jeg har oppsøkt lege for tidligere og at håpet var å få mer klarhet etter en time til gynekolog. Alt i alt var dette ikke en veldig god opplevelse, og jeg blir ikke å oppsøke denne legen igjen.
Det praktiske ble gjort på en god måte og spørsmål og oppfølging i etterkant ble det godt lagt opp for, noe som var veldig fint. Veldig rolig og hyggelig lokale.
Valgte å skrive dette ikke for å avskrekke, men i håp om at neste pasient får en bedre opplevelse.