Logo for Nordstrandklinikken

Nordstrandklinikken

Logo for Nordstrandklinikken

Om klinikken

Nordstrandklinikken ligger i midt i hjertet på Nordstrand. Vi fokuserer på personlig engasjement og tilbyr innovative behandlinger innen plastikkirurgi og estetiske behandlinger. Hos oss jobber plastikkirurg og kosmetiske sykepleiere tett sammen for å utforme en behandlingsplan tilpasset ditt behov.

Nordstrandklinikken er ledende innen laserbehandling, og alle kosmetiske behandlinger utføres av meget erfarne kosmetiske sykepleiere. Vår plastikkirurg har over 10 års erfaring fra sykehus og private klinikker i Norge. Han har internasjonal erfaring fra opphold hos kjente plastikkiruger og deltar jevnlig på kurs og konferanser rundt om i verden.

Vi er lidenskapelig opptatt av å se og lytte til hver pasient. Alle er unike og vi legger vekt på å skreddersy behandlinger for hver enkelt. Vårt løfte til deg er et profesjonelt team, med høy faglig kompetanse, som sørger for at du får den aller beste behandling og oppfølging.

Siste vurderinger av Nordstrandklinikken

Dyktig kirurg med sans for detaljer

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Etter å ha fått hals- og ansiktsløft hos Alexander ser jeg nå mindre sliten ut, og er ikke lenger flau over slapp hud på halsen. Kjempefornøyd!

Superfornøyd

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg tok brystforstørrelse hos Alexander Vigen og følte meg forstått fra dag 1. Han skjønte hva jeg ønsket meg og ga meg brystene jeg hadde drømt om i lang tid. Anbefaler han sterkt!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Fra første møte på konsultasjon med Alexander Vigen ble jeg møtt med forslag om hva han kunne gjøre med,i mitt tilfelle ansikt og hake. Den 27februar kom jeg til Nordstrandsklinikken i Oslo.Tok ett ansiktsløft og halsløft,samt tok bort hud under øynene. Deretter laser rundt munn øvre del av ansikt og mellom brynene.Dagen etter var jeg til kontoll,og stingene ble fjernet en uke etter.
Er veldig fornøyd med resultatet. utrolig flink til å få frem ett naturlig resultat.Dyktig på oppfølgning.
Anbefales på det varmeste.

Reddende engel i det offentlige

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg føler meg så heldig som fikk Alexander Vigen som min plastikkirurg på Ahus da jeg måtte operere bort hele høyre bryst grunnet forstadium til brystkreft. Han var ydmyk, lett å kommunisere med, så meg som pasient og var hele veien tydelig på at han ikke ga seg før jeg fikk et godt estetisk resultat som både han og jeg var fornøyd med. Nå, etter endt behandling, kunne jeg ikke vært mer fornøyd med resultatet – når situasjonen først var som den var.

Det offentlige helsevesenet trenger dyktige plastikkirurger som han!

Trygg, pålitelig og omsorgsfull

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg har vært gjennom kirurgi hos Nordstrandklinikken. Jeg er kjempe fornøyd med deres kompetanse, service og etterfølging. Kirurgen var forståelsesfull, profesjonell og ydmyk. Jeg vil absolutt anbefale kirurgen Alexander Vigen og Nordstrandklinikken.