Logo for Nordstrandklinikken

Nordstrandklinikken

Logo for Nordstrandklinikken

Om klinikken

Nordstrandklinikken ligger i midt i hjertet på Nordstrand. Vi fokuserer på personlig engasjement og tilbyr innovative behandlinger innen plastikkirurgi og estetiske behandlinger. Hos oss jobber plastikkirurg og kosmetiske sykepleiere tett sammen for å utforme en behandlingsplan tilpasset ditt behov.

Nordstrandklinikken er ledende innen laserbehandling, og alle kosmetiske behandlinger utføres av meget erfarne kosmetiske sykepleiere. Vår plastikkirurg har over 10 års erfaring fra sykehus og private klinikker i Norge. Han har internasjonal erfaring fra opphold hos kjente plastikkiruger og deltar jevnlig på kurs og konferanser rundt om i verden.

Vi er lidenskapelig opptatt av å se og lytte til hver pasient. Alle er unike og vi legger vekt på å skreddersy behandlinger for hver enkelt. Vårt løfte til deg er et profesjonelt team, med høy faglig kompetanse, som sørger for at du får den aller beste behandling og oppfølging.

Siste vurderinger av Nordstrandklinikken

Brystforstørrelse

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg ble operert for tubulære bryst hos Alexander i august 2023, og er strålende fornøyd. Han var super flink til å forklare hva han skulle gjøre og gi meg et resultat jeg var fornøyd med. Super dyktig kirurg som kan anbefales på det sterkeste!

Utrolig fornøyd - anbefales!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Superfornøyd med fjerning av fett på innsiden av begge knær og fettsuging i kinnene med Vaser-fettsuging.
Det er blitt så jevnt og fint, akkurat slik jeg ønsket det.
Alexander Vigen er så omsorgsfull, dyktig og engasjert. Flere i min familie har vært hos ham og er like superfornøyd som meg.
Anbefaler han, og hans team på det sterkeste!

Veldig flink!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Har tatt en transkonjunktivalt operasjon for poser under øynene med laser for å stramme løs hud. Det har gått 2 måneder og resultatene er veldig fine, jeg er veldig fornøy og kan anbefale Dr Alexander Vigen. Han var veldig flink til å forklare prosedyren og eventuelle side effekter. Samme dag fikk jeg også behandling med Fotona laser for å stramme løs hud under øynene, jeg følte meg godt ivaretatt av sykepleieren. Generell var velig god oppfølging, trygghet under operasjon og god oppfølging på telefon i dagene etter.

Helt fantastisk dyktige! Omsorgsfulle, lytter til pasientens ønske og oppfyller absolutt dette! 10/10

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos Alexander Vigen som holder til på nordstrandklinikken. Atmosfæren når man kommer inn i klinikken er behagelig og alle som jobber der er utrolig hyggelige, hjelpsomme og omsorgsfulle.

Jeg ble ganske raskt overbevist om at Alexander var den rette kirurgen til å kunne gi meg det resultatet jeg ønsket. Jeg har for flere år siden født barn og hadde en del hengende hud og og brystene var helt uten noe fylde lengre. Han oppnådde og klarte å gi meg det beste resultatet jeg noen gang kunne fått. Nå ser de ganske naturlig ut, perfekt størrelse og jobben er rett og slett utført helt uten noe komplikasjoner. Jeg er så fornøyd med resultatet og behandlingen både han og kollegaene hans gav meg.

Så alt i alt kan jeg med sikkerhet bekrefte at Alexander Vigen er en helt usedvanlig enestående og dyktig kirurg. Han leverer virkelig imponerende resultater.

Han virker også svært jordnær og omsorgsfull attpåtil. Han er virkelig i en klasse for seg selv!!

Jeg vil virkelig anbefale Alexander Vigen til alle som søker etter en pålitelig, varmhjertet og spesielt dyktig kirurg.

Tusen takk Alexander, for resultatet du har gitt meg. Jeg føler meg mye bedre og kunne ikke vært mer fornøyd med noe av verken resultat eller behandling.

Meget fornøyd

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg var for en uke siden hos Alexander det jeg fikk utført Brystforstørrelse med eget fett.
Fettet ble suget ut fra mage, flanker og rygg. Jeg er nå litt hoven og blå etter fettsugingen, men 98% av smertene har allerede forsvunnet. Ved denne klinikken brukes topp utstyr og teknikk som gir et resultat som ser veldig bra ut.
Jeg hadde minimalt med smerter allerede 3 dager etter inngrepet.
Brystene ser veldig naturlige og bra ut og er smertefrie.
Konsultasjoner, inngrep og informasjonen har også vært en veldig bra opplevelse.
Dette kan jeg anbefale!