Bambus familieklinikk Bærum

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av Bambus familieklinikk Bærum

Falglig dyktig, og i tillegg veldig flink med små barn. Anbefales!

Kiropraktor: Katrine Andresen Sundt Skrevet

Vi har vært hos Katrine flere ganger og er like fornøyd hver gang. Hun er flink og rask, desutten ser man virkelig effekt av behandlingen. Jeg kan fortelle om et par opplevelser vi har hatt med henne.

- En voksen i familien fikk kjempevondt i ryggen og kunne nesten ikke bevege seg. Fikk behandling hos en annen kiropraktor, men ble ikke bedre. Dro til Katrine neste gang, og hun reddet dagen.

- Sønnen min var livredd for leger da han var liten. Det var mye gråt, skriking og redsel hos fastlege, hos kiropraktor, osv. Hos Katrine fikk vi derimot en a-ha opplevlese. Hun var kjempeflink til å snakke med ungen, og hun gjennomførte første behandling på en litt kreativ måte som gjorde at han følte seg trygg. Selv nå etter noen år er Katrine fortsatt den eneste legen han gleder seg til å besøke. (Vi opplevde også som "side effect" av behandlingen at han ble tørr på natta. Hadde et par tilbakefall i begynnelsen, da dro vi til Katrine og hun 'fikset' på dagen.)

Alt i alt er veldig fornøyd med behandling og oppfølging hos Katrine.

Fantastisk kiropraktor og en fantastisk person

Kiropraktor: Ann-Kristin Sulesund Skrevet

Den beste behandleren jeg har gått til. Hun stiller opp og yter langt iver hva en skal kunne forvente. Hun har også en varme som får en til å føle seg tatt på alvor og sett som menneske.

Dyktig faglig, hjelpsom og rett og slett en fantastisk person

Kiropraktor: Ann-Kristin Sulesund Skrevet

Ann Kristin tok meg på alvor og hjalp meg fra første besøk. Hun har virkelig peiling på hva hun driver med og jeg føler meg virkelig i trygge hender.
Hun er en utrolig god person som gir mye av seg selv og gir omsorg til alle rundt henne.
Forsinkelser skjer, fordi hun ikke sender ut pasienter før hun er ferdig.
Anbefaler henne på det varmeste