DIN HUDLEGE Alesya Knutsen

Telefonnummer404 11 337404 11 3 ...
Vikelvfaret 2 7054 Ranheim

Siste vurderinger av DIN HUDLEGE Alesya Knutsen

Dårlig kundebehandling

Lege: Alesya Knutsen Skrevet

Er utrolig skuffet over klinikkens behandling av mindreårige pasienter.
Man forventer mer enn en sms 6 måneder før timen, vanlig praksis er å sende en påminnelse eventuelt en innkalling per post.
Å bli møtt med en lite imøtekommende og belærende ansatt når man så prøver å få ny time er ikke et kvalitetsstempel.
Mulig hudlegen er dyktig, men det vil vi desverre ikke få mulighet til å bedømme.

Trygg. Kunnskapsrik. Hyggelig.

Lege: Alesya Knutsen Skrevet

Veldig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Får en veldig god opplevelse av at hun er opptatt av meg som hennes pasient og at hun bryr seg.
Opplever henne som nøyaktig og presis.

Behagelig og profesjonell

Lege: Alesya Knutsen Skrevet

Ble mottatt høflig og vennlig. Beklaget at hun var 5 min forsinket, noe jeg regner som godt innenfor det akseptable. Behandlet mine hudproblemer på en måte som viste at hun er meget kompetent. Samtidig omsorgsfull og hyggelig.

Rolig og imøtekommende

Lege: Alesya Knutsen Skrevet

Opplevde at hun tok seg tid, forklarte godt og fremstod tilgjengelig. God opplevelse av behandlingen!

Blid, gode lokaler, men sein med å gi prøvesvar.

Lege: Alesya Knutsen Skrevet

Kan være vanskelig å nå fram pr telefon, derfor vrient å gi beskjed om man blir forsinket pga uhell eller trafikk.
Kan absolutt bli bedre på å følge opp henvendelser, løfter og å videreformidle prøvesvar til pasient og henvisende lege.
Ønsker hun også kunne bry seg om beslektede problemer og ikke begrenser seg til bare det man er henvist for. Opplever ikke at hun ser helheten.
Har møtt hudleger med mer kunnskap.