Logo for Orbdent Oslo

Orbdent Oslo

Logo for Orbdent Oslo

Om klinikken

Orbdent Oslos mål er å hjelpe deg til god helse og livskvalitet. Munnen er en del av kroppen, og en god munnhelse bidrar til en god allmennhelse. God helse gir i sin tur økt livskvalitet.

Munnen er en del av kroppen. Vi er svært opptatt av koblingen mellom munnhelse og vitenskap, folkesykdommer og et langt, friskt liv. Vi hjelper deg å få en sunn munn, frisk kropp og et godt smil.

Orbdent Oslo har engasjerte tannleger og tannpleiere, som utfører både ordinær tannbehandling, og avanserte behandlinger. Våre behandlere fokuserer på behagelig, smertefri behandling. Vi setter av god tid til å lytte til deg og dine behov.

Bestill time online her.

Telefonnummer22 42 04 1622 42 04 ... Nettsted
Øvre Slottsgate 18-20 0157 Oslo

Bestill time
Orbdent Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Orbdent Oslo

Dyktig og behagelig person

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Måtte gjøre et kirurgisk inngrep da jeg har periodonitt som krever jevnlig oppfølging.
Esha og hennes assistent var professjonelle og behagelige. Det var mindre smerter enn forventet både under behandlingen og etterpå.
Hittil ser resultatet ut til å være vellykket.

Verdens fineste menneske!

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Jeg har slitt med smerter i halve ansiktet siden 2012. Har aldri fått vite hva problemet egentlig var. Har blitt kastet frem og tilbake i systemet, vært hos utallige mange tannleger, der alle nektet å behandle meg pga. problemer med nervene i ansiktet. Etter 11 år med smertehelvete, feilbehandling, feildiagnosering og feilmedisinering havnet jeg endelig hos Martine. Denne dama skulle absolutt finne ut av hva som plagde meg ettersom jeg måtte ta to store rotfylling med veldig korte mellomrom. Hun gjorde alt hun kunne, var utrolig flink, profesjonell og ikke minst så hadde hun sympati for alt jeg har vært gjennom. Jeg tror ikke jeg har vært borti en mer genuin og god person. Er utrolig takknemlig for at jeg fikk henne som tannlege, ettersom hun har endret livet mitt totalt. Anbefales til alle. Hun er helt fantastisk.

Anbefales

Tannlege: Linn Aurora Pedersen Skrevet

Utrolig dyktig, trygg og behagelig tannlege. Var spent siden min forrige tannlege over mange år hadde sluttet. Jeg kommer definitivt tilbake.
Anbefaler klinikken og slenger med en god anbefaling på tannpleier Amanda også🤩

Dyktig

Tannlege: Linn Aurora Pedersen Skrevet

Flink tannlege og kan yrket sitt. Forklarte godt under undersøkelsen og trygget meg når jeg trengte det.
Anbefales veldig!

For en opplevelse

Tannlege: Linn Aurora Pedersen Skrevet

Har alltid slitt med tannlegeangst, men med Linn Aurora har jeg aldri følt meg mer trygg. Føles nesten som en opplevelse. Kommer definitivt hit igjen :)