Esha Katyayen

Kolbotn Tannklinikk, Oris Dental Galleri Oslo, Oslo Tannlegesenter AS, Sentrum Tannlegesenter
39 år

Periodonti

Autorisasjon (2018)

Siste vurderinger av Esha Katyayen

Den beste tannlegen

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Tannlege Esha er i verdensklasse hva gjelder trygg og profesjonell behandling av sine pasienter. Hun svært kunnskapsrik, viser alltid masse omsorg og tar seg tid til å forklare og trygge. Jeg ser alltid frem til mine timer hos Esha. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Jeg synes Esha er en utrolig flink tannlege som gjør en suveren jobb. Hun forklarer hvordan prosedyren utføres, og svarer på spørsmål man lurer på :)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Esha er en utrolig dyktig og hyggelig spesialist som behandlet min tannkjøttsykdom. Jeg fikk svar på alle spørsmålene mine, gode råd, og fikk høre på musikk under kirurgi.
Anbefaler henne på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Føler meg så bra behandlet og gir meg svar på alt jeg lurer på. Fikk høre på musikk som jeg valgte under kirurgi.Bra pris på behandling. Anbefaler henne på det sterkeste.

Dyktig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Esha Katyayen er veldig flink, vennlig og kjempe snill tannlege. Hun vet faget sitt og flink til å diagnostisere og behandle. Jeg er kjempe fornøyed med hennes vurderinger og behandlinger jeg fikk.