Vigeland Legesenter

Rådhusveien 12 4523 Lindesnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vigeland Legesenter

Dyktig og tydelig

Lege: David Andersen Skrevet

God og tydelig og direkte dialog. Det kan være noen spesiellt på Sørlandet kan synes det er for lite "pakket inn". opplever han som ryddig, nøyaktig og samvittighetsfull. Dette selv om det går i noe høyt tempo av og til.

Jeg føler meg godt ivaretatt!

Lege: David Andersen Skrevet

David er en faglig flink og effektiv lege. Han tar meg alltid på alvor og henviser (om nødvendig) videre uten problemer. Han gir raskt tilbakemelding, og jeg kan alltid stole på at han gjør det han lover. Han har også ringt meg utenom arbeidstid, dersom det har vært noe spesielt. Jeg opplever ham som lyttende og forståelsesfull.
Alt dette gjør at jeg føler meg godt ivaretatt av min fastlege!

På legevakten.

Lege: David Andersen Skrevet

Dette er en lege jeg fikk skikkelig respekt for. I en for meg vanskelig situasjon gjorde han en grundige og forståelig vurdering, og han fulgte opp. Det er slike leger vi vil ha!

Kunne så avgjort vært bedre

Lege: David Andersen Skrevet

Er dårlig på kommunikasjon og forståelse. Skulle gjerne byttet, men det er ikke noen alternativer som er bedre (eller som har ledig plass). Går til legen bare når jeg er helt nødt.

Ser deg ikke

Lege: David Andersen Skrevet

Det er mulig han er teoretisk dyktig, men dårlig på å se den enklte pasient, kommunikasjon og ikke minst å lytte. Jeg bytter definitivt ikke tilbake!