David Andersen

Lindesnes Legesenter DA Mann, 39 år

Autorisert2004
Ledige plasser 7 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lindesnes Legesenter DA

Rådhusveien 12 4523 Sør-Audnedal
David Andersen er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av David Andersen

Totalt ubrukelig!

Valgte Dr.Andersen som lege da jeg er ny-innflytter til kommunen.

Han er alltid forsinket og har alltid dårlig tid til deg som pasient. Får aldri sagt alt fordi han stresser med å bli ferdig. Ved et par anledninger har jeg gått derfra uten å få ta opp alt jeg ville.

Lite villig til å lytte, og mistror meg som pasient når jeg sier hvilke plager jeg har hatt, og hvilken diagnose min tidligere lege ga meg.

Skal teste ut alternative medisiner fremfor de jeg alltid har hatt. Kommer med små ufine kommentarer vedrørende helse og blander seg inn i privatlivet. En lege jeg skulle ønske jeg aldri involverte meg i som pasient. Bytter til annen lege!

En av de beste

Har vært hos han i et par år nå, og er på alle måter fornøyd. Det er kanskje litt lang ventetid enkelte ganger. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og får de beste råd.
Prismessig føler jeg at Lindesnes Legesenter ligger i øvre del ved at mye er definert som "materiell etc" som ikke inngår i frikortordningen. Og jeg misliker at man må betale gebyr for å få lov til å betale med kort.

Glad jeg byttet

Dr. Andersen kan bli mye bedre til å "se" pasienten og lære seg nye kommunikasjonsteknikker. Jeg føler ikke jeg blir sett og hørt og jeg føler ikke legen tar mine plager på alvor. Jeg synes også det er en kamp å bli henvist videre i systemet når det har vært behov for det.

Dyktig og tydelig

God og tydelig og direkte dialog. Det kan være noen spesiellt på Sørlandet kan synes det er for lite "pakket inn". opplever han som ryddig, nøyaktig og samvittighetsfull. Dette selv om det går i noe høyt tempo av og til.

Jeg føler meg godt ivaretatt!

David er en faglig flink og effektiv lege. Han tar meg alltid på alvor og henviser (om nødvendig) videre uten problemer. Han gir raskt tilbakemelding, og jeg kan alltid stole på at han gjør det han lover. Han har også ringt meg utenom arbeidstid, dersom det har vært noe spesielt. Jeg opplever ham som lyttende og forståelsesfull.
Alt dette gjør at jeg føler meg godt ivaretatt av min fastlege!