David Andersen

Lindesnes Legesenter DA

2004

Lindesnes Legesenter DA Telefonnummer38 25 54 5038 25 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 12 4523 Lindesnes
David Andersen er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av David Andersen

Lyttende

Fornøyd da han lytter til hva jeg forteller. Han kaller meg inn til gjevnelige konsultasjoner og det er jeg fornøyd med. Jeg føler at jeg blir godt ivaretatt og at han finne gode løsninger der jeg trenger hjelp.

Manglende oppfølging

Har lite tillit til han som fastlege. Har glemt å følge opp prøvesvar som var nødvendig og byttet ut medisiner uten at det var hensiktsmessig. Går kun hvis jeg må. Har ikke gode kommunikasjonsferdigheter med barn.

Effektiv og flink

Dr Andersen oppleves som lyttende og faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen. Han fikk ting unna og fulgte meg opp på det jeg trengte.

Totalt ubrukelig!

Valgte Dr.Andersen som lege da jeg er ny-innflytter til kommunen.

Han er alltid forsinket og har alltid dårlig tid til deg som pasient. Får aldri sagt alt fordi han stresser med å bli ferdig. Ved et par anledninger har jeg gått derfra uten å få ta opp alt jeg ville.

Lite villig til å lytte, og mistror meg som pasient når jeg sier hvilke plager jeg har hatt, og hvilken diagnose min tidligere lege ga meg.

Skal teste ut alternative medisiner fremfor de jeg alltid har hatt. Kommer med små ufine kommentarer vedrørende helse og blander seg inn i privatlivet. En lege jeg skulle ønske jeg aldri involverte meg i som pasient. Bytter til annen lege!

En av de beste

Har vært hos han i et par år nå, og er på alle måter fornøyd. Det er kanskje litt lang ventetid enkelte ganger. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og får de beste råd.
Prismessig føler jeg at Lindesnes Legesenter ligger i øvre del ved at mye er definert som "materiell etc" som ikke inngår i frikortordningen. Og jeg misliker at man må betale gebyr for å få lov til å betale med kort.