David Andersen

Tlf: 38 25 54 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
David Andersen er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av David Andersen

Effektiv og flink

Dr Andersen oppleves som lyttende og faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen. Han fikk ting unna og fulgte meg opp på det jeg trengte.

Totalt ubrukelig!

Valgte Dr.Andersen som lege da jeg er ny-innflytter til kommunen.

Han er alltid forsinket og har alltid dårlig tid til deg som pasient. Får aldri sagt alt fordi han stresser med å bli ferdig. Ved et par anledninger har jeg gått derfra uten å få ta opp alt jeg ville.

Lite villig til å lytte, og mistror meg som pasient når jeg sier hvilke plager jeg har hatt, og hvilken diagnose min tidligere lege ga meg.

Skal teste ut alternative medisiner fremfor de jeg alltid har hatt. Kommer med små ufine kommentarer vedrørende helse og blander seg inn i privatlivet. En lege jeg skulle ønske jeg aldri involverte meg i som pasient. Bytter til annen lege!

En av de beste

Har vært hos han i et par år nå, og er på alle måter fornøyd. Det er kanskje litt lang ventetid enkelte ganger. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og får de beste råd.
Prismessig føler jeg at Lindesnes Legesenter ligger i øvre del ved at mye er definert som "materiell etc" som ikke inngår i frikortordningen. Og jeg misliker at man må betale gebyr for å få lov til å betale med kort.

Glad jeg byttet

Dr. Andersen kan bli mye bedre til å "se" pasienten og lære seg nye kommunikasjonsteknikker. Jeg føler ikke jeg blir sett og hørt og jeg føler ikke legen tar mine plager på alvor. Jeg synes også det er en kamp å bli henvist videre i systemet når det har vært behov for det.

Dyktig og tydelig

God og tydelig og direkte dialog. Det kan være noen spesiellt på Sørlandet kan synes det er for lite "pakket inn". opplever han som ryddig, nøyaktig og samvittighetsfull. Dette selv om det går i noe høyt tempo av og til.

Jeg føler meg godt ivaretatt!

David er en faglig flink og effektiv lege. Han tar meg alltid på alvor og henviser (om nødvendig) videre uten problemer. Han gir raskt tilbakemelding, og jeg kan alltid stole på at han gjør det han lover. Han har også ringt meg utenom arbeidstid, dersom det har vært noe spesielt. Jeg opplever ham som lyttende og forståelsesfull.
Alt dette gjør at jeg føler meg godt ivaretatt av min fastlege!

På legevakten.

Dette er en lege jeg fikk skikkelig respekt for. I en for meg vanskelig situasjon gjorde han en grundige og forståelig vurdering, og han fulgte opp. Det er slike leger vi vil ha!

Kunne så avgjort vært bedre

Er dårlig på kommunikasjon og forståelse. Skulle gjerne byttet, men det er ikke noen alternativer som er bedre (eller som har ledig plass). Går til legen bare når jeg er helt nødt.

Ser deg ikke

Det er mulig han er teoretisk dyktig, men dårlig på å se den enklte pasient, kommunikasjon og ikke minst å lytte. Jeg bytter definitivt ikke tilbake!

Bytter ikke tilbake!

Dårlig kommunikasjon og lite tid til pasienten. Ikke lydhør.. Hadde barn som gikk til ham, men fikk byttet til annen lege. Ved første konsultasjon ble all medisin ungene brukte byttet ut til ett annet merke uten skikkelig vurdering..

Ærlig og effektiv

Han er ærlig og effektiv, og det er det jeg mange ganger tror folk reagerer på. Han vil ikke høre hva barnebarnet ditt kan, han vil vite hva som feiler deg.,
Er du for overvektig, så sier han det, men tilbyr deg hjelp for det.

Jeg har ingen planer om å bytte han bort.

var min fastlege

Fant ikke tonen og heller ikke hva som var galt. Var tre ganger med samme problem og fikk ikke den undersøkelsen som jeg ønsket. Heller ikke villig til å lytte til meg og det som jeg ønsket testet.

Flott person og god lege

David er en kjempe flink lege. Han har hjulpet meg godt.
Aldri negativitet å spore hos han.

Flink lege

David er en ung moderne doktor , det er godt jeg har han