Heidi Syvertsen

Rådhusveien 12 4523 Sør-Audnedal
Heidi Syvertsen er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Heidi Syvertsen

Suveren lege

Doktor Syvertsen er en drøm i forhold til alt annet jeg har vært borti, iallfall på de siste 30 årene. Effektiv, hører hva man sier istedenfor å være totalt bortreist inne i pc-en. På alle måter en positiv lege. Jeg fulgte med på legelisten i nesten et år for å få henne, og det var absolutt verdt det. Eneste ulempen er at det er ganske lang ventetid for vanlige timer, men ting som haster mer, går iallfall ikke senere enn hos mine tidligere leger.

Flott lege

God til å lytte og man føler seg ivaretatt! En 10'er! Jeg blir tatt på alvor og vurdert på en proff måte. God til å kommunisere og viser respekt. Vil på ingen måte bytte lege!

Fantastisk Lege!

Jeg har hatt Heidi som lege i mange år, og ville ikke ha byttet henne ut om det regnet elefanter. Hun er virkelig til stede for pasienten. Hun er en god lytter, og gjør hva hun kan for å få deg på bena igjen. Jeg har mye å takke Heidi for, der hun har gjort livet mitt lettere å leve :)

Kjempefornøyd!!

Stiler alltid opp!!
Tar seg god tid slik at du følerhun har tid selv om hun skulle være forsinket.
Kan godt ringe deg etter arbeidstid hvis det er viktig, eller hun lurer på noe

Kjempe flink og hyggelig lege!

Utrolig snill og forståelsesfull lege, som tar seg tid til pasientene. Eneste minus er at det er utrolig lang ventetid, men slik blir det jo når man er så populær og har mange pasienter!