Bykiropraktoren

Telefonnummer402 40 889402 40 8 ...
Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Bykiropraktoren

Suveren!

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Jens er en fantastisk dyktig kiropraktor! Hadde aldri vært hos en tidligere og var litt engstelig for hva og hvordan en time med kiropraktorbehandling foregår, men det var en god opplevelse og jeg kom ut derifra som et nytt menneske. Skikkelig trivelig mann, god humor og masse kunnskap som han formidlet på en veldig fin og enkel måte.

Særdeles blid, flink og omgjengelig fyr

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Anbefaler Jens på det varmeste. Utrolig dyktig og vet hva han snakker om. Man føler timen hos han gir svar på hvorfor man er hos en kiropraktor.
Terningkast 6.

Dyktig

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Fra man kommer inn til man er ferdig hos behandleren føler man seg ivaretatt. Du blir hørt på og deretter finner han alltid problemstillingen. Og behandler den. Anbefales på det sterkeste!!

Dyktig og grundig kiropraktor

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Jeg sliter med bekken, rygg og nakkeproblemer. Har derfor de siste årene måttet gå jevnlig til kiropraktor. Jens finner alltid problemområdene og korrigerer/behandler slik at smertene reduseres betydelig og bevegeligheten igjen er på plass. Han er en faglig dyktig og grundig kiropraktor som jeg trygt kan anbefale videre.

Trygg og komfortabel

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Ble anbefalt av en venninne. Veldig flink kiropraktor. Lytter til deg og bruker god tid. Var veldig flink til å hjelpe min 2 måneder gamle unge med hard mage. Anbefales. Er alltid tilgjengelig og besvarer på sms ganske fort. Lett å få til time.