Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Perfekt resultat

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Korrigerte brystene mine hos Kenneth etter å ha fått de ødelagt på en populær klinikk i Litauen. Siden jeg hadde dårlig erfaring fra tidligere og det daværende resultatet så helt forferdelig ut, så turte jeg ikke å håpe på en altfor stor forbedring.

Nå er det snart 5 uker siden operasjon og vil tørre å si at jeg har fått perfekte bryster! Det nye resultatet var noe jeg aldri i verden trodde var mulig å oppnå. Jeg forguder virkelig Kenneth og Asteta Clinic etter å ha fått et resultat som jeg tidligere trodde jeg bare kunne drømme om!

Vil også gi creds til de andre som jobber på klinikken. Alle var veldig hyggelige og omtenksomme, og følte meg ganske godt ivaretatt av de under hele prosessen!

Dyktig, snill og profesjonell kirurg

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har i flere år ønsket å operere nesen min, og etter grundig research og konsultasjoner med forskjellige kirurger falt valget på Kenneth. Jeg delte mine ønsker og bekymringer, hvor Kenneth fikk meg til å føle meg hørt og forstått. Han var tydelig på viktigheten av å være realistisk og hva man kan forvente seg av resultatet. Han var opptatt av at avgjørelsen skulle føles riktig for meg og at jeg også burde dra på andre konsultasjoner for å se hvem jeg følte meg mest komfortabel med. Jeg følte meg utrolig godt ivaretatt hos Asteta!

Jeg hadde ingen smerter etter operasjonen, kun lettere ubehag. Hevelsen var som forventet der, men jeg elsket resultatet fra første dag! Jeg var forberedt på at skjevheten på nesa mi kunne være en utfordring, men jeg er utrolig fornøyd over hvor rett og fin Kenneth fikk den! Tusen takk!

Klinikken har gitt god service under hele prosessen, og jeg må også påpeke hvor flott deres koordinator, Stine, er. Alltid hyggelig og behjelpelig! Jeg anbefaler Asteta og Kenneth på det varmeste!

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Har operert nesen min hos dr.Chiu for nå over 6mnd siden og er stort sett veldig fornøyd med jobben han gjorde og oppfølgingen jeg har fått. Anbefaler virkelig kirurgen her på det sterkeste.

Veldig fornøyd!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte brystene mine hos Kenneth i Oktober 2023 og kunne ikke vært mer fornøyd! Utgangspunktet mitt var vanskelig pga. stor vektnedgang, og han var realistisk om hva jeg kunne forvente. Jeg hadd aldri sett for meg at resultatet skulle bli så bra som det har blitt.

Kenneth er en hyggelig og empatisk lege som jeg stolte 100% på fra første konsultasjon. Man merker fort at han er svært kunnskapsrik og flink i det han gjør.

Tusen takk til Kenneth og resten av teamet hans for denne gode opplevelsen :)

Dyktig lege og bra legekontor.

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har hatt skjev nese siden barndommen, og ønsket å rette den opp. Etter å ha lest om Kenneth på Internett booket jeg en konsultasjon. Jeg fikk et godt inntrykk og avtalte tid for operasjon. Operasjonen gikk bra og jeg er fornøyd med resultatet. Han er en hyggelig lege og de andre medarbeiderne er også hyggelige. Jeg følte meg velkommen og i trygge hender. Jeg vil anbefale Kenneth og Asteta clinic.