Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Hyggelig og profesjonell

Lege: Jes Rødgaard Skrevet

Ble godt mottatt fra første konsultasjon. God service og tilgjengelighet. Veldig fornøyd og anbefaler på det sterkeste.

Øvre øyelokkoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Surfet på nettet lenge før jeg landet på Kenneth! Og jeg angrer ikke et sekund på mitt valg! Hyggelig ,imøtekommende, trygg og dyktig.
Etter et halvt år er arret så og si usynlig!
Kan anbefale Kenneth Chiu på det varmeste !

Nese Operasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg hadde nese operasjon hos Kenneth den 29. August.
Bor i Nord Norge så vi hadde aller første konsultasjon via Facetime, jeg hadde lenge lyst til å operere meg i Utlandet. Men valgte til slutt å gjøre det i Norge, og da var det kun han jeg stolte på etter veldig mye research og det er jeg så glad for.
Han er en utrolig hyggelig å ærlig mann. Han sier ifra om det som ikke er mulig og det som er mulig, det setter jeg veldig stor pris på.
Nå er det alså bare 11 dager siden jeg har hatt min operasjon og jeg er meget hoven. Men jeg er veldig fornøyd allerede, så det blir utrolig artig å se når hevelsen er borte. For det blir jo bare bedre og bedre.
Ikke nok med at Kenneth er dyktig og fantastisk, men hele teamet hans er rå.
Gud for noen hyggelige folk alså.
2 dager før operasjon var det litt krise fordi jeg hadde litt filler i nesen og det måtte fjernes. Så Celine som egentlig hadde fullbooket presset meg mellom pasientene hennes så hun fikk fjernet filleren jeg hadde. Service alså!
Resepsjonisten var også super hyggelig.
Anestesi legen og sykepleierne var utrolig flinke å rolige. Jeg var ikke nervøs i ett eneste sekund.

Jeg har kun positive ting å si om absolutt alt fra start til slutt.
Hvis jeg noen gang har lyst å operere meg en annen plass, så blir det uten tvil hos Kenneth.
Han anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd med øyelokksoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Fikk utført øyelokksopersjon, øvre øyelokk, i mars 2023. Raskt og effektiv utførelse både samtale i forkant og oppfølgning i etterkant. Det samme gjaldt operasjonen som ble utført under lokalbedøvelse, følte ikke behov for narkose, og angrer absolutt ikke på det i ettertid. Han snakker med deg underveis, om hva han gjør og om andre hverdagslige ting som gjør at du føler deg trygg og rolig. Fikk oppringing etterpå for å høre hvordan det gikk, og fikk raskt svar da jeg litt senere lurte på noe om hevelse ved stigene. Er alt i alt superfornøyd!

Veldig fornøyd

Lege: Jes Rødgaard Skrevet

Veldig fornøyd med mottakelse, rådgivning, behandling og oppfølging.Vil anbefale lege og klinikk videre.