Gynekologene på Bekkestua

Bærumsveien 207 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Gynekologene på Bekkestua

Beste gynekologen jeg har hatt

Lege: Monika Alnæs Skrevet

Jeg var hos henne idag for å sette inn spiral. Vi måtte avbryte pga trang livmorhals. Jeg er glad hun sa meningen sin og avbrøt fremfor å gi meg det som ville blitt ganske vondt. Hun henviste meg videre til sykehuset. Supersnill, omtenksom og mild dame. Følte meg veldig komfortabel hos Monica. Jeg har vært hos 4-5 gyn og aldri følt det så lite anstrengt som idag. Var overhode ikke flaut eller noe slikt. Føltes ut som om vi hadde møttes mange ganger og at det var naturlig. Kan anbefale Monica. Veldig dyktig

Trygg, kunnskapsrik, medmenneskelig, omsorgsfull, effektiv

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Gynekolog som fremstår kunnskapsrik og hjelpsom. Effektiv, men samtidig omsorgsfull. Har tid til å svare på spørsmål, men får unnagjort undersøkelser raskt og skånsomt. Dyktig og hyggelig!

Anbefales sterkt

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Ivaretagende, hyggelig og forklarer gjennom hele konsultasjonen hva hun gjør og hvordan hun vurderer situasjonen. Gjør at man føler seg trygg. Har et behagelig vesen og fremstår profesjonell og dyktig. ( Men legesekretæren som var der virker dessverre uprofesjonell og lite hyggelig)

Blandet opplevelse

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Har vært hos denne gynekologen to ganger etter henvisning fra fastlege. Jeg opplevde henne som dyktig i faget og informativ under undersøkelsen. Hun var hensynsfull med undersøkelsen. Likte at jeg fikk følge med med speil om jeg ville. Jeg skriver at jeg sitter igjen med en blandet følelse fordi hun både avfeide tidligere diagnose som bare tull (kan være hun har rett), men kom med gode tips og løsninger på andre ting. Fikk også den kommentaren om "kanskje du bare er sånn, vet du" som jeg ser andre har fått. Den ringer litt i ørene fortsatt.

En grei nok opplevelse, men vær forberedt på at hun kan oppfattes som kjapp i replikken, tydelig og krass. Kanskje ikke for alle, men sikkert fin for mange.

Hyggelig og søt

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Camilla er en veldig søt og kunnskapsrik dame. Følte meg avslappet under undersøkelsen. Kommer gjerne tilbake!