Måløy Legesenter

Gate 1 120 6700 Måløy

Siste vurderinger av behandlere ved Måløy Legesenter

Fantastisk lege!!

Lege: Frode Smelror Hestdal Skrevet

Han lytter, spørr, forklarer og formidler ting på en helt fantastisk måte både for store og små. Han sender henvisninger med engang og tar virkelig tak i problemene man har, og ikkje bare vent og sjå som mange andre leger . Ikke rart han har så mange på venteliste. Burde vært flere leger som han, og mange andre leger skulle lært av han!

Bryr seg

Lege: Maria Antoinette Claire Thierbach Skrevet

Hun var min lege i mange år, før jeg flyttet. Jeg har ikke funnet noen som kan måle seg med henne. Hun oppfatter ting man ikke selv vil fortelle, men er glad for at hun fanger det opp og spør.

Kunnskapsrik og trygg lege.

Lege: Frode Smelror Hestdal Skrevet

Evig takknemlig for at nettopp Frode, er min fastlege. En dyktigere lege skal man lete lenge etter. Allerede 8år før diagnosen min ble fastslått, ga han meg en pekepinne på hva dette kunne være. Han lytter, spørr, forklarer og formidler ting på en helt fantastisk måte. Han sender henvisninger med engang og tar virkelig tak i problemene man har. Ikke rart han har så mange på venteliste. Burde vært flere leger som han.

God hjelp

Lege: Rune Nordpoll Skrevet

Jeg måtte på lege vakta.
Var så heldig at rune hadde vakt.
Han er en lege som virkelig viste meg stor forståelse og hjelp meg med mine store nerve smerte

Tusen takk

Veldig dyktig!

Lege: Frode Smelror Hestdal Skrevet

veldig bra lege, alltid blid og hyggelig og flink til å lytte,tar seg tid. Ellers får eg mange gode råd