Agderklinikken

Storgata 2 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Agderklinikken

En varm, kunnskapsrik, og imøtekommende lege!

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Jeg kunne ikke ønsket meg en bedre lege enn Adam. Føler meg utrolig heldig som fikk ham som fastlege. Genuint interessert i pasientene sine, lyttende og særdeles imøtekommende. Noterer flittig på notatlappen sin, og tar seg tid. Bare positivt å si om Adam.

Kunnskapsrik og flink lege

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Jeg er helt lamslått over denne mannen. Aldri vært ute for en lege som har vært så imøtekommende og som tar seg god tid til å lytte til pasienten. Han ser på deg og skriver ned på sin lille lapp, og har absolutt ikke hastverk med å avslutte timen. Han er også veldig flink til å forklare uten å bruke for mye medisinske termer. Anbefales på det varmeste!

Engasjert, lytter og noterer hva pasienten utrykker.

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Er en lege som som setter pasienten i fokus, og møter deg med respekt.
Han noterer ned hva du sier, og man opplever at man er på bølgelengde.
Er åpen og på ingen måte en verdensmester og kan lytte til pasienten.

En knallgod lege.

Lege: Bjørnar Furnes Skrevet

Bjørnar Furnes er en knallgod lege som jeg vil på det sterkeste anbefale til alle og enhver. Han er ytterst profesjonell og har meget høy integritet. Han har et kjempefint menneske og har i tillegg veldig god humor. Tusen hjertelig takk for god behandling. (anonymisert av moderator)

God fastlege

Lege: Markus Guldberg Vik Skrevet

Får hurtig time, han er hyggelig og imøtekommende, og han henviser videre når det er et behov for det. Han er også lyttende, og stiller gode og relevante spørsmål. Han er nøyaktig og har kompetanse på området jeg ikke opplevde at min gamle lege hadde.

Det øvrige personalet er også hyggelige og imøtekommende. Raskt svar på bestilling av time via nett, og er løsningsoriente.
Anbefales!