Tannfeen Bergen

Laguneveien 1, Lagunen Storsenter 5239 Rådal
Tannfeen Bergen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannfeen Bergen

Flink både med tenner og kommunikasjon

Tannlege: Anna Sergeevna Valanova Skrevet

En dyktig tannlege som kommuniserer godt og kjenner til systemet, også med masse erfaring fra det offentlige. Man føler seg trygg.

en utmerket spesialist, profesjonell, talentfull og kunnskapsrik

Tannlege: Anna Sergeevna Valanova Skrevet

Min mor fra Ukraina, 76 år, ser 10 år yngre ut nå! :) Jeg har aldri sett de beste protesene! 100% høy kvalitet på arbeidet. Arbeidet tok mye tid, men resultatet gikk over alle forventninger. Tusen takk til Anna for hennes talent, tålmodighet og profesjonalitet!
[Navn fjernet av moderator]

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Renuka Mohanalingam Skrevet

Bergens fineste tannlege er også en av de dyktigste, så her er det bare å kjenne sin besøkelsestid og bestille time for en tannsjekk.

Renuka er et funn. Hun forklarer godt, holder det hun lover, spør om det gjør vondt og behandler problemene med en autoritet du vanligvis bare ser hos folk med 30 års fartstid i bransjen.

Tannfeen Lagunen er ellers et ganske originalt konsept, med åpne kontorløsninger, lilla vegger, dempet belysning, pianomusikk og røkelse på venterommet og levende bilder av dyr, fisker og vakre landskap på skjermen inne i behandlingsrommet. Anbefales.

Trygg

Tannlege: Renuka Mohanalingam Skrevet

Virker trygg, moden, og dyktig. Får en til å slappe av i stolen. Trenger omfattende behandling og håper denne tannlegen har tid til utføre denne.