Aleris Bergen Sentrum

Kaigaten 5, Bergen Storsenter 5015 Bergen

Siste vurderinger av Aleris Bergen Sentrum

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erlend Haugen Lundemo Skrevet

Eg har aldri tidlegare følt meg meir sett og høyrt av ein lege enn hjå dr. Lundmo.

Han tek seg tid, lyttar, gjer grundige undersøkelsar og deler sin kunnskap med deg. På ein god og forståeleg måte. Han er medmenneskeleg og gir deg tydelige og gode råd.

Eg vil anbefale å gå til han om de treng ein god fagperson og eit menneske som ser dykk samtidig.

Fantastisk lege

Lege: Christopher Finne Riley Skrevet

For en fantastisk lege. Han hører virkelig på pasienten/pårørende, setter seg godt inn i situasjonen, gjør sitt beste på alle måter og følger meget godt opp.
Journal/epikrise skriver han korrekt. (Det er ikke vanlig på Haukeland)
Hadde alle leger vært som Riley ville alle pasienter bli godt ivaretatt og følt seg trygg.

Anbefales ikke

Lege: Jessica Cano Alvarez Skrevet

Bestilte time hos henne ut fra beskrivelsene av hennes kompetanse/interessefelt på nettsiden til Aleris. Hun hadde lite kunnskap om temaet jeg var der for (som skulle være hennes interessefelt) og jeg opplevde å bli kalt inn til unødvendige og kostbare oppfølgingstimer, uten at det var behov for det og uten at det førte til noe bedring i min helsetilstand. Har nå funnet en annen lege som jeg er fornøyd med.

No bullshit, rett på sak

Lege: Finn Greve-Isdahl Skrevet

Er ikke så mye annet å si, du får uten tvil det du betaler for. Sitter ikke bare på PCen, han hører på det du har å si, og gir deg et intelligent og saklig svar. Ingen tegn til fordommer eller forskjellsbehandling, fyren er på jobb; den er han god på.

Anbefales på det sterkeste.

Meget flink og hyggelig!

Lege: Christopher Finne Riley Skrevet

Jeg fikk akkurat den hjelpen jeg trengte av Riley. Profesjonell og dyktig!
Mannen er gynekolog, ikke psykolog.