Sylling Helsesenter DA

Meieribakken 1 3410 Sylling

Siste vurderinger av behandlere ved Sylling Helsesenter DA

Imøtekommende, grundig og tilgjengelig

Lege: Øystein Bøhn Egge Skrevet

Fikk time dagen etter at jeg bestilte. Kom inn noen minutter etter timen og da beklaget legen. Legekontoret er nyoppusset og fremstod veldig fint. Legen tok seg veldig god tid, undersøkte grundig, forklarte, og jeg har sjelden følt med så godt ivaretatt, selv om ærendet mitt var relativt bagatellmessig. Gikk ut med en vedig god følelse. Kontoret har også veldig oppdaterte løsninger for kommunikasjon, via SMS og nett. Anbefales på det varmeste!

Flink mann

Lege: Øystein Bøhn Egge Skrevet

Har hatt mitt første besøk hos min nye fastlege og føler jeg ble svært godt tatt vare på. Tok seg god tid til pasienten og var flink til å lytte på mine symptomer. God og rask oppfølging av prøveresultater. Svært tilgjengelig og generelt hyggelig. Håper jeg får beholde Øystein som fastlege i mange år fremover.

snill og pålitelig

Lege: Øystein Bøhn Egge Skrevet

Øystein virker som en flink og omsorgfull lege. Dette er første gang jeg hadde ha og han tok meg godt imot. Han virker som en hardarbeidende mann. siste som drar og første som kommer

En god og omsorgsfull lege

Lege: Øystein Bøhn Egge Skrevet

Øystein er en ung og forholdsvis ny lege, men rådfør seg gjerne med kolleger og man føler seg tatt seriøst og godt vare på. Kan absolutt anbefales.