Sylling Helsesenter DA

Meieribakken 1 3410 Sylling

Siste vurderinger av behandlere ved Sylling Helsesenter DA

Super lege

Lege: Øystein Bøhn Egge Skrevet

Øystein Bøhn Egge er veldig dyktig, tålmodig og hyggelig. Han bryr seg om pasientene sine, og tar deg på alvor.

En lege som ser hele mennesket

Lege: Magnar Eek Skrevet

En fantastisk flott lege som virkelig ser HELE mennesket. Han tar deg på alvor og gjør alt han kan for at vi som pasienter får den hjelpen vi trenger.

Han har hjulpet meg så mye når det kommer til overvekt og jeg har klart å gå ned over 30 kilo siden jeg begynte hos han. Han har forståelse for at det er så mye som spiller en rolle når det kommer til overvekt, og han klarer å motivere deg som jeg aldri har opplevd før. Han sier klart ifra hva han mener og er veldig flink til å rose når det trengs.

Jeg anbefaler denne lege på det varmeste. Dr. Eek burde egentlig ha jobbet som helseminister, for han klarer å se hva som trengs for at vi pasienter skal ha det bra. Tror han også kunne gjort en meget bra jobb som spesialist i overvekt. Det er så mange faktorer som spiller inn og de ser han virkelig. Vi pasienter er et produkt av alle disse faktorene og han hjelper til med å se alle faktorene og finne løsninger for å de faktorene til å spille på lag med hverandre. Før jeg møtte Dr. Eek så klarte jeg ikke å være stabil lenge nok før jeg gikk opp i vekt igjen. Så jeg kunne ikke hatt en bedre lege

Empatisk og ærlig

Lege: Magnar Eek Skrevet

Føler meg tatt på alvor.
Ønsker å hjelpe. Kunnskapsrik. Men også ærlig dersom det er noe han er usikker på.

Helt super!

Lege: Magnar Eek Skrevet

Alt du ønsker deg i en fastlege - Magnar er hyggelig, faglig sterk, og oppriktig engasjert. Trygg og trivelig både ovenfor meg og baby. Han svarer kjapt både på HN eller om man trenger time raskt. Pusset opp klinikken med makker betraktelig, så det er virkelig trivelig å være der i tillegg. Vil varmt anbefale Magnar som lege.

Lyttende, løsningsorientert

Lege: Mathias Madsen Skogli Skrevet

En meget tillitvekkende lege. Behagelig, bruker tilstrekkelig tid på pasient, henviser til speialister, følger opp.
Til tross for lang vei fra Drammen til Sylling, vil jeg ikke bytte lege.
Anbefales!