Øystein Bøhn Egge

Tlf: 22 75 77 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Bøhn Egge er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Bøhn Egge

Anbefales på det sterkeste

Idag var min første gang hos Øystein Bøhn Egge, min fastlege har jeg vært hos en gang, og de andre gangene har jeg vært hos Petter Orvik Grønningsæter (utrolig misfornøyd). Øystein var en varm og hyggelig person. Han undersøket godt og hørte etter på alle mine symptomer.
Jeg er misførnøyd med manglerud legesenter, så jeg har byttet fastlege noe jeg kanskje angrer på nå, siden øystein var så flink.

Anbefales på det sterkeste.

Kjempe fornøyd

Har vært hos Øystein flere ganger fordi min fastlege ikke har hatt tid til meg. Han er en snill og omsorgsfull person. Veldig imøtekommende og grundig. Vil utelukke alt som kan være feil. Han bruker god tid på sine pasienter og har alltid tid til å ta deg inn !

Fantastisk lege!

Har vært hos Øystein en del ganger nå, og er kjempefornøyd med ham. Jeg opplever ham som en svært dyktig og omsorgsfull lege. Han er flink til å lytte, og har gitt meg veldig god oppfølging. Jeg har alltid fått raskt time hos legen, og det har ikke vært lang ventetid. Veldig fine nyoppussede lokaler. Positivt at man kan bestille time via nettsiden. Føler meg veldig godt ivaretatt med Øystein som fastlege og kan absolutt anbefale ham til andre.

Beregn laaaang ventetid på legekontoret

I dag hadde min sønn på ett år time hos Øystein. Han hadde vært syk over flere dager og var naturligvis grinete og slapp. Vi ventet og ventet uten at navnet hans ble ropt opp. Legesekretæren forsikret oss om at vi var neste på listen. Jeg prøvde så godt jeg kunne å trøste og roe sønnen min ned, men da legen etter 55 minutter fortsatt ikke var kommet, bestemte jeg meg for å ta med sønnen min hjem igjen (uten at legen fikk sett på han).

Øystein er fastlegen til min mann som forteller at ventetiden alltid har vært et stort problem på Manglerud Legesenter. Han har aldri opplevd å komme inn til legen til avtalt tid, har alltid måttet vente mellom 30-60 minutter.

Øystein må bli flinkere til å disponere tiden sin riktig og holde seg til avtalte tider, ellers kommer dette bare til å bli verre etterhvert som pasientlisten hans øker...

Håpløst

Jeg har nettopp blitt patient hos Bøhn Egge. Han virker forsåvidt til å være dyktig, men jeg har nå opplevd så mye tull i forhold til mine timeavtaler at jeg velger å bytte lege. Det har vært alt fra dobbelbookede timer, til feil dag på timer, enorm lang ventetid, og i dag ble toppen nådd da en annen patient ble tatt inn istedenfor meg. Dette opplever jeg som både ergerlig og kostbart da jeg har tatt fri på jobb til legetimen min. Har fått nok av unnskyldingene, og finner meg en annen lege.

Imøtekommende, grundig og tilgjengelig

Fikk time dagen etter at jeg bestilte. Kom inn noen minutter etter timen og da beklaget legen. Legekontoret er nyoppusset og fremstod veldig fint. Legen tok seg veldig god tid, undersøkte grundig, forklarte, og jeg har sjelden følt med så godt ivaretatt, selv om ærendet mitt var relativt bagatellmessig. Gikk ut med en vedig god følelse. Kontoret har også veldig oppdaterte løsninger for kommunikasjon, via SMS og nett. Anbefales på det varmeste!

Flink mann

Har hatt mitt første besøk hos min nye fastlege og føler jeg ble svært godt tatt vare på. Tok seg god tid til pasienten og var flink til å lytte på mine symptomer. God og rask oppfølging av prøveresultater. Svært tilgjengelig og generelt hyggelig. Håper jeg får beholde Øystein som fastlege i mange år fremover.

snill og pålitelig

Øystein virker som en flink og omsorgfull lege. Dette er første gang jeg hadde ha og han tok meg godt imot. Han virker som en hardarbeidende mann. siste som drar og første som kommer

En god og omsorgsfull lege

Øystein er en ung og forholdsvis ny lege, men rådfør seg gjerne med kolleger og man føler seg tatt seriøst og godt vare på. Kan absolutt anbefales.