Øystein Bøhn Egge

Autorisasjon (2013)

Øystein Bøhn Egge er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Øystein Bøhn Egge

Super lege

Øystein Bøhn Egge er veldig dyktig, tålmodig og hyggelig. Han bryr seg om pasientene sine, og tar deg på alvor.

Flink lege

Opplevde Egge som en flink og nøyaktig lege som både tar seg tid til å lytte og til å gjøre undersøkelser.

Anbefales på det sterkeste

Idag var min første gang hos Øystein Bøhn Egge, min fastlege har jeg vært hos en gang, og de andre gangene har jeg vært hos Petter Orvik Grønningsæter (utrolig misfornøyd). Øystein var en varm og hyggelig person. Han undersøket godt og hørte etter på alle mine symptomer.
Jeg er misførnøyd med manglerud legesenter, så jeg har byttet fastlege noe jeg kanskje angrer på nå, siden øystein var så flink.

Anbefales på det sterkeste.

Kjempe fornøyd

Har vært hos Øystein flere ganger fordi min fastlege ikke har hatt tid til meg. Han er en snill og omsorgsfull person. Veldig imøtekommende og grundig. Vil utelukke alt som kan være feil. Han bruker god tid på sine pasienter og har alltid tid til å ta deg inn !

Fantastisk lege!

Har vært hos Øystein en del ganger nå, og er kjempefornøyd med ham. Jeg opplever ham som en svært dyktig og omsorgsfull lege. Han er flink til å lytte, og har gitt meg veldig god oppfølging. Jeg har alltid fått raskt time hos legen, og det har ikke vært lang ventetid. Veldig fine nyoppussede lokaler. Positivt at man kan bestille time via nettsiden. Føler meg veldig godt ivaretatt med Øystein som fastlege og kan absolutt anbefale ham til andre.