Naustdal Helsesenter

Telefonnummer57 81 60 2057 81 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Berrvellene 32 6806 Naustdal

Siste vurderinger av Naustdal Helsesenter

En lege man kan rekne med

Lege: Arne Bjørnetun Skrevet

Fantastisk lege! Når eg tenkjer på dei tjue siste åra, har eg alltid blitt godt ivaretatt av Arne Bjørnetun og hans gjeng på Naustdal Helsesenter. Eg har aldri gått heim med ei følelse av å ikkje bli hørt. Tusen takk!

Beste legen en kan få

Lege: Arne Bjørnetun Skrevet

Alltid tilgjengelig, full tillit til han, kunnskaps sterk og stor empati, lyter og forstår. Hjelpende og ønsker å gi deg hjelp.
Tar deg på alvor.

Inkluderende, trygg, faglig dyktig og en fin personlighet.

Lege: Arne Bjørnetun Skrevet

En stor applaus til fastlege Arne Bjørnetun: Du viser en stor faglig kompetanse,er lyttende når vi trenger deg som mest, din inkluderende væremåte, passer på og gi et svar når en går i uvisse og sliter. Mest av alt ta du rette avgjørelser,er bestemt og tar styring, dette gjør at vi som pasienten din bli trygge,og får en god tillit. Du passer på at svaret/ kopien kommer rett hjem, ringer når informasjon må frem. Dette og mange egenskaper kan beskrives om deg.Du velger gode medarbeidere, og det gir mange en bedre hverdag.

Beste legen nokon sinne

Lege: Tor Vidar Myklebust Skrevet

Mest fantastiske legen som ever er utdanna. Eg måtte div ta avskjed med han i dag då vi har flytta for langt vekk til at da vart praktisk mulig å ha han som lege. Nye legen har store sko og fylle men håpa da går bra.

Legen som bryr om pasienten

Lege: Arne Bjørnetun Skrevet

Har kontakta legen etter en operasjon. Fekk god hjelp,selv om han hadde lite tid. Fekk god råd for å komme rask tilbake til jobben og henvisning til Fysio.
Når det snakk om tilgjengelighet, en flink og dyktig lege som Bjønetun kan ikke forvente at han er lett tilgjengelig. Fordi han har jo flere passienter.

Han alltid gir meg medisinske råd og anbefaling om behandling som er til mitt beste