Doktorgården Legekontor AS

Storgata 55 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården Legekontor AS

Seriøs

Lege: Inger Noer Skrevet

Føler alltid at hun har tid og lytter selv om hun er forsinket.

Finn en ny lege...

Lege: Inger Noer Skrevet

Hadde henne som fastlege i 6 år, og måtte ha med følge for å bli tatt seriøst. Ble bare avfeid uten "vitner" tilstede i samme rom. Beste investeringen jeg gjorde i egen helse var å få meg ny fastlege!

Ikke fornøyd !

Lege: Jonas Patrik Riemann Skrevet

Var hos denne legen med beskrivelser av mine mange merkelige plager som dukket opp og var gradvis økende i nesten 1 år. Nummenhet/prikking i armer og bein og halve hodet/ansiktet samt øresus/piping og overfølsomhet for lyder, vondt nederst i ryggen samt ned i ene beinet, sov forferdelig dårlig om natten (våknet hver 2 time) etc. Mange ekle symptomer som kan være starten på alvorlige lidelser/sykdommer. MR var visst ikke nødvendig og plagene ble avfeid, snakket om avspenningsteknikker etc. Jeg er ikke fornøyd med så enkel diagnostikk over bordet ! Eneste pluss var at han brukte tid på å lytte, men det hjelper lite når jeg føler at jeg ikke blir hørt. Ellers veldig kort ventetid ute på venteværelset de få gangene jeg var der.

Fastlegen

Lege: Jonas Patrik Riemann Skrevet

Skulle ønske jeg ble hørt mer på, når jeg ønsker hjelp, og få det, og ikke få vite at f.eks andre ikke har hatt nytte av, den samme hjelpen jeg ønsker. Alle er ikke like.

Hyggelig, tillitsvekkende og serviceorientert lege

Lege: Inger Noer Skrevet

Legen har det alltid travelt - og går raskt i gangene, men bruker tid på pasientene.