Inger Noer

Autorisasjon (1992)

Inger Noer er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Inger Noer

Trygg lege

En lege med god kunnskap. Trygg i rollen. Tar alltid det som blir sagt seriøst. En lege det er lett å få tillit til.
Opptatt av å finne ut hva som er årsaken.
Sto på og jobbet ekstra en gang jeg var syk og det var vanskelig å finne ut hva som feilte meg.
Noe ventetid noen ganger, tenker dette skjer fordi hun engasjerer seg i pasienter og at det er viktigere for henne med en skikkelig konsultasjon enn å holde tidsplanen.

Kjempe fin lege. 😊

Er der når jeg trenger henne. 😊Føler hun skjønner hva jeg mener. Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag uten henne. Og en person til i kommunen.

Ikke god lytter

Inger Noer er en hyggelig lege, men lytter ikke nok på pasienten . Hun har sine egne meninger og hører ikke ordentlig på hva pasienten sier

Nedlatende, utålmodig, elendig lege

Hun var eneste ledige fastlege da jeg flyttet hit for ti år siden, jeg skjønte etterhvert hvorfor.
Hun er lite forståelsesfull og imøtekommende, og hun er nedlatende og utålmodig.
Avbryter, og misforstår på grunn av avbrytelsen.
Jeg har heldigvis ikke vært mye syk disse årene.
Men siste halvåret har jeg hatt mer behov for legehjelp, så for å få den hjelpen jeg trenger, har jeg nå byttet lege.
Et elendig legesenter på alle måter, virker som alle drar hverandre ned, de på kontoret er også sure og lite hjelpsomme.

Lang ventetid på legekontoret, lite service.

Alltid lang ventetid, minst 14 dager på å få time. ALLTID forsinket, til og med om jeg fikk time først på dagen. Har sittet over 1 time på venteværelset flere ganger. Sekretærene er svært lite serviceinnstilte, de tok ikke telefonen selv om jeg ringte flere ganger. Ble ikke kontaktet selv om jeg skulle bli det pga. prøvesvar. De var alltid sure og gretne. Dette er hovedgrunnen til at jeg byttet lege. Positive er at legen lytter, er god på å gi videre henvendelse og er kunnskapsrik.