Jonas Patrik Riemann

Storgata 55 2212 Kongsvinger
Jonas Patrik Riemann er en av 14 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Jonas Patrik Riemann

Veldig flink.

Har ikke noe negativt å si jeg. Får den behandlingen jeg skal ha og trenger. En kjernekar til det ytterste :-).

Kaller en spade for en spade.

En lege som er enkel og rett frem, og passer meget godt for meg som ikke vil ha masse dilldall og føleri. Sier hva han tror og mener, og mulig å snakke med. Tør å utfordre pasienten på at plager gjerne er lisstilsrelaterte og/eller psykiske heller en fysiske. Åpen for å diskutere hvis man selv etter googling har en formening om diagnose og hva som er rett "medisin". Har de gangene jeg har vært hos ham fremstått både som en god veileder og snakker ikke rundt grøten. Kan sikkert være provoserende for noen.

👌

Flink
Hjelpsomme
Snill
Anbefaler andre å bruke han som fast lege.
Flink å fortelle til pasientens problemer .

folkelig fastlege

Har hatt mange fastleger fordi jeg ikke har vært fornøyd med de legene jeg har hatt tidligere. Han er folkelig og lett å prate med. Det er skjeldent lang ventetid på venteværelset, så Riemann holder tida. Eneste som er et lite minus er at Patric har en tendens til å snakke litt for mye om seg selv... Når han har ferie om sommeren feks blir man henvist til et annet legesenter i sentrum. Forstår denne praksisen, men ikke særlig hyggelig for meg ettersom jeg da har fått lege Ibrahim Aburaya ( min tidligere fastlege). Han spurte meg ut om hvorfor jeg hadde byttet fastlege, og hva han hadde gjort galt???? Ikke hyggelig i det hele tatt. Ble svært pinlig, og jeg håper at jeg slipper å reise til legen på sommertid igjen....

Ikke fornøyd !

Var hos denne legen med beskrivelser av mine mange merkelige plager som dukket opp og var gradvis økende i nesten 1 år. Nummenhet/prikking i armer og bein og halve hodet/ansiktet samt øresus/piping og overfølsomhet for lyder, vondt nederst i ryggen samt ned i ene beinet, sov forferdelig dårlig om natten (våknet hver 2 time) etc. Mange ekle symptomer som kan være starten på alvorlige lidelser/sykdommer. MR var visst ikke nødvendig og plagene ble avfeid, snakket om avspenningsteknikker etc. Jeg er ikke fornøyd med så enkel diagnostikk over bordet ! Eneste pluss var at han brukte tid på å lytte, men det hjelper lite når jeg føler at jeg ikke blir hørt. Ellers veldig kort ventetid ute på venteværelset de få gangene jeg var der.