Jonas Patrik Riemann

Doktorgården Legekontor

2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Doktorgården Legekontor
Storgata 55 2212 Kongsvinger
Tlf: 62 80 85 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jonas Patrik Riemann er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Jonas Patrik Riemann

kan ikke anbefales

Kommer for å få hjelp, men symptomene mine blir avfeid, og tiden blir heller brukt til å analysere Donald Trump sine personlighets trekk, samfunnets forventninger til kvinner, og blir mer eller mindre avfeid på en rimelig uhøffelig måte. setningen ME er en såkalt personlighets trekk som blir brukt om late, hjemmeværende, hvite overklasse kvinner som ikke har noe mening i hverdagen blir ytret, og jeg synes dette var en forferdelig holdning som jeg ikke orket å ta opp til diskusjon. fikk dog også beskjed om at siden jeg ikke hadde knekt et bein, så visste han ikke hva han skulle gjøre med meg. Tok noen blodprøver og sjekket vitaminer 4 ganger og fikk beskjed om at for mye var forferdelig. Min arbeidsgiver var også så frustrert med min lege at denne ringte legekontoret og forlangte at noe ble gjort. jeg kan ikke anbefale denne legen med god samvittighet. Alt var tydeligvis psykisk, og dermed ikke noe å gjøre ved. jeg kan ikke anbefale denne legen, og selv om han sikkert er flink med andre pasienter, (noe jeg virkelig håper) føler jeg at jeg må fortelle om min erfaring. Føler han har gjort ting værre for meg i min situasjon.
da jeg ble syk var legesenteret stengt og det var heller ingen informasjon om hvem som var alternativ lege. tok 5 dager før jeg fikk tak i legen da. ikke noe svar angående spørsmål om faktura som ble sendt ut til tross for at jeg har fri kort.
Fikk også følelsen av at han hadde noe personlig i mot meg, uten at jeg kan forstå dette da jeg har vært blid og hyggelig hver gang jeg har vært der. Følelsen ble forsterket etter mitt besøk hos min nye lege etter at journal ble oversendt.

Veldig flink.

Har ikke noe negativt å si jeg. Får den behandlingen jeg skal ha og trenger. En kjernekar til det ytterste :-).

Kaller en spade for en spade.

En lege som er enkel og rett frem, og passer meget godt for meg som ikke vil ha masse dilldall og føleri. Sier hva han tror og mener, og mulig å snakke med. Tør å utfordre pasienten på at plager gjerne er lisstilsrelaterte og/eller psykiske heller en fysiske. Åpen for å diskutere hvis man selv etter googling har en formening om diagnose og hva som er rett "medisin". Har de gangene jeg har vært hos ham fremstått både som en god veileder og snakker ikke rundt grøten. Kan sikkert være provoserende for noen.

👌

Flink
Hjelpsomme
Snill
Anbefaler andre å bruke han som fast lege.
Flink å fortelle til pasientens problemer .

folkelig fastlege

Har hatt mange fastleger fordi jeg ikke har vært fornøyd med de legene jeg har hatt tidligere. Han er folkelig og lett å prate med. Det er skjeldent lang ventetid på venteværelset, så Riemann holder tida. Eneste som er et lite minus er at Patric har en tendens til å snakke litt for mye om seg selv... Når han har ferie om sommeren feks blir man henvist til et annet legesenter i sentrum. Forstår denne praksisen, men ikke særlig hyggelig for meg ettersom jeg da har fått lege Ibrahim Aburaya ( min tidligere fastlege). Han spurte meg ut om hvorfor jeg hadde byttet fastlege, og hva han hadde gjort galt???? Ikke hyggelig i det hele tatt. Ble svært pinlig, og jeg håper at jeg slipper å reise til legen på sommertid igjen....

Ikke fornøyd !

Var hos denne legen med beskrivelser av mine mange merkelige plager som dukket opp og var gradvis økende i nesten 1 år. Nummenhet/prikking i armer og bein og halve hodet/ansiktet samt øresus/piping og overfølsomhet for lyder, vondt nederst i ryggen samt ned i ene beinet, sov forferdelig dårlig om natten (våknet hver 2 time) etc. Mange ekle symptomer som kan være starten på alvorlige lidelser/sykdommer. MR var visst ikke nødvendig og plagene ble avfeid, snakket om avspenningsteknikker etc. Jeg er ikke fornøyd med så enkel diagnostikk over bordet ! Eneste pluss var at han brukte tid på å lytte, men det hjelper lite når jeg føler at jeg ikke blir hørt. Ellers veldig kort ventetid ute på venteværelset de få gangene jeg var der.

Fastlegen

Skulle ønske jeg ble hørt mer på, når jeg ønsker hjelp, og få det, og ikke få vite at f.eks andre ikke har hatt nytte av, den samme hjelpen jeg ønsker. Alle er ikke like.

"løp å kjøp"

Proff og grei å kommunisere med. Ikke noe negativt ! Har hatt MANGE leger pga diabetes og dette er uten tvil den beste =) Ikke mange plasser ledig her så "løp å kjøp" !

Flinkeste legen jeg har hatt!

Effektiv, lyttende, forklarer på en måte som er forståelig. Snakker med og ikke til!