Jonas Patrik Riemann

Doktorgården Legekontor

2000

Doktorgården Legekontor Telefonnummer62 80 85 9062 80 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 55 2212 Kongsvinger
Jonas Patrik Riemann er en av 16 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Jonas Patrik Riemann

Grundig og saklig

Riemann har vært min fastlege igjennom mange år. Han liker å bli godt kjent med pasientene sine og kan dermed hjelpe pasienten enda bedre. Han snakker godt med pasientene sine, og svarer saklig på de spørsmål man må ha. Ærlig og redelig på alle måter. Trygg lege som anbefales

kan ikke anbefales

Kommer for å få hjelp, men symptomene mine blir avfeid, og tiden blir heller brukt til å analysere Donald Trump sine personlighets trekk, samfunnets forventninger til kvinner, og blir mer eller mindre avfeid på en rimelig uhøffelig måte. setningen ME er en såkalt personlighets trekk som blir brukt om late, hjemmeværende, hvite overklasse kvinner som ikke har noe mening i hverdagen blir ytret, og jeg synes dette var en forferdelig holdning som jeg ikke orket å ta opp til diskusjon. fikk dog også beskjed om at siden jeg ikke hadde knekt et bein, så visste han ikke hva han skulle gjøre med meg. Tok noen blodprøver og sjekket vitaminer 4 ganger og fikk beskjed om at for mye var forferdelig. Min arbeidsgiver var også så frustrert med min lege at denne ringte legekontoret og forlangte at noe ble gjort. jeg kan ikke anbefale denne legen med god samvittighet. Alt var tydeligvis psykisk, og dermed ikke noe å gjøre ved. jeg kan ikke anbefale denne legen, og selv om han sikkert er flink med andre pasienter, (noe jeg virkelig håper) føler jeg at jeg må fortelle om min erfaring. Føler han har gjort ting værre for meg i min situasjon.
da jeg ble syk var legesenteret stengt og det var heller ingen informasjon om hvem som var alternativ lege. tok 5 dager før jeg fikk tak i legen da. ikke noe svar angående spørsmål om faktura som ble sendt ut til tross for at jeg har fri kort.
Fikk også følelsen av at han hadde noe personlig i mot meg, uten at jeg kan forstå dette da jeg har vært blid og hyggelig hver gang jeg har vært der. Følelsen ble forsterket etter mitt besøk hos min nye lege etter at journal ble oversendt.

Veldig flink.

Har ikke noe negativt å si jeg. Får den behandlingen jeg skal ha og trenger. En kjernekar til det ytterste :-).

Kaller en spade for en spade.

En lege som er enkel og rett frem, og passer meget godt for meg som ikke vil ha masse dilldall og føleri. Sier hva han tror og mener, og mulig å snakke med. Tør å utfordre pasienten på at plager gjerne er lisstilsrelaterte og/eller psykiske heller en fysiske. Åpen for å diskutere hvis man selv etter googling har en formening om diagnose og hva som er rett "medisin". Har de gangene jeg har vært hos ham fremstått både som en god veileder og snakker ikke rundt grøten. Kan sikkert være provoserende for noen.

👌

Flink
Hjelpsomme
Snill
Anbefaler andre å bruke han som fast lege.
Flink å fortelle til pasientens problemer .