Åreknuteklinikkene Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Åreknuteklinikkene Oslo

Rolig og hyggelig

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

En flott opplevelse i dag hos Thomas og gjengen på Åreknuteklinkken i Oslo. Veldig flink til å informere og forklare underveis. Hadde en rolig fremtoning som gjorde opplevelsen fin. Gleder meg til å se resultatene. Takk for fin opplevelse.

Faglig trygt og fantastisk ivaretakelse.

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Dette er et sted du blir møtt med faglighet trygghet og stor forståelse . En lege med smil positivitet , og som oser omsorg forståelse og empati . En særdeles positiv opplevelse og jeg anbefaler denne legen på det sterkeste . I tillegg har han en stab som også er veldig positive og blide som gjør alt de kan for at eu skal ha det bra.

Dyktig lege

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Thomas er en erfaren lege og du kan føle deg trygg hos han. Fikk skumbehandling fordi jeg tidligere er operert. Fornøyd med resultatet.

En virkelig god og trygg behandling

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Thomas får min beste anbefaling. På alle mulige måter en profesjonell, meget erfaren og trygg kirurg. Sjelden møter man en fagperson som både har de menneskelige kvalitetene, sterk faglighet og profesjonalitet i en og samme person. Han formidlet på en god måte prosessen underveis, forklarte kompliserte ting på en trygg og god måte og var ærlig. Rolig og profesjonell i sitt fag, meget erfaren men fortsatt med engasjement og glød.

Terningkast 6!

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

I fjor høst fikk jeg fjernet åreknutene mine av karkirurg Thomas Nyheim i Åreknuteklinikkene og jeg kan anbefale både klinikken og de ansatte på det varmeste! Allerede ved førundersøkelsen ble jeg tatt imot på en meget god måte. Thomas er en svært dyktig lege som har en rolig og behagelig væremåte. Han forklarte grundig hvordan inngrepet skulle gjennomføres og svarte på alle mine spørsmål.

Det var ingen problem å få akkurat den operasjonsdagen jeg ønsket meg. Under selve inngrepet var jeg i de beste hendene, inngrepet gikk rask for seg og det var en rolig og behagelig atmosfære. Jeg må også skryte av Stine (sykepleier/legeassistent) som er hyggelig og imøtekommende, og hun jobbet meget bra sammen med Thomas under inngrepet. Det var første gang jeg hadde en operasjon og begge var veldig flinke til å føle meg trygg.

I dag, tre måneder senere er beinet mitt som nytt! Jeg kommer gjerne tilbake hvis det skulle være nødvendig :-) Hilsen Monika