Gloppen Kommune Legetenesta

Grandavegen 9 6823 Sandane

Siste vurderinger av behandlere ved Gloppen Kommune Legetenesta

Dyktig!

Lege: Sigrid Skurtveit Skrevet

Den dyktigeste legen jeg har vært hos. Blir alltid møtt med lyttende ører og følelsen av å bli hørt. Aldri møtt en lege som tar seg så god tid til pasienten og genuint ønsker å hjelpe. Hun innhenter informasjon og nøler ikke med å ringe videre for å forhøre seg om ulike problemstillinger.

Trygg, tillitsinngjevande

Lege: Thomas James Lyon Hebard Skrevet

Etter kun ein konsultasjon hos denne legen sit eg igjen med eit særs godt inntrykk. Han lyttar og er interessert i å finne løysing på problemet som vert presentert.

Gav eit positivt inntrykk

Lege: Thomas James Lyon Hebard Skrevet

Vennleg og høfleg. Spurde relevante spørsmål i min situasjon, og skaffa seg oversikt over helsetilstanden. Rask og presis behandling. Svarte greit på mine spørsmål. Eg er svært fornøgd.

Null empati

Lege: Anita Sørheim Skrevet

Snakker på ein frekk måte. Snakker "over hodet" på pasienten som var eit barn, og snakka kun med den voksne. Brutal i behandligsmåten. Mangla fullstendig evnen til å vise empati og kommunisere på ein god måte.

Dårlig

Lege: Anita Sørheim Skrevet

Virket uinteressert og var ikke ute etter å hjelpe, spurte ikke naturlige spørsmål og virket som om at hun vil ha deg ut. Frekk i tiltale og ønsket ikke å yte service/finne ut hva som er galt med deg. Vanskelig å kommunisere med, følte meg verken sett eller hørt.