Benny Østerbye Hansen

Gloppen Legesenter Mann, 44 år

Autorisert2005
Ledige plasser 105 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gloppen Legesenter

Grandavegen 9 6823 Sandane
Benny Østerbye Hansen er en av 6 fastleger i Gloppen

Siste vurderinger av Benny Østerbye Hansen

Ignorert av min fastlege

Jeg går sjelden til lege. Stort sett bare når jeg virkelig må oppsøke lege pga sykdom. En stund tilbake oppsøkte jeg denne legen to ganger med helsetilstander som skremte meg. Med et rop om hjelp og med et klart og tydelig ønske om hva jeg trengte av han. Jeg er sykepleier og har en god innsikt i hvilke situasjoner sykmelding er nødvendig. Jeg har ikke vært sykmeldt på mange mange år. Jeg jobber i kommunen og ser denne legen ofte i jobbsammenheng. Jeg er fortvilet, rystet og i vantro over at en kommunelege kan opptre med så mye likegyldighet og mangel på interesse som denne legen viste overfor meg. Jeg fikk ingen gehør for noe jeg sa, ingen hjelp overhodet.

Kjempeflink lege! Han bryr seg!

Han skaper tillit fra første øyeblikk. Han lytter og er flink til å forklare. Lett å kommunisere med. Oppmerksom og grundig.Han tar pasientene på alvor. Følger opp sykdommen og passer på at pasienten har det bra. Han gjør sitt aller beste for at du skal føle deg godt mottatt og at du blir hørt på! Hyggelig.

En veldig grundig og høflig lege.

Denne legen har alltid tid til sine pasienter og han tar heller en prøve for mye enn for lite i sin jakt etter sykdomsårsak. Han er høflig og presis i sin fremtreden. Jeg setter stor pris på å ha han som min lege, det gir trygghet i forhold til helse.