Stadionlegesenter AS

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Stadionlegesenter AS

En ung lege, som viser interesse

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

En lege med god tid, som lytter til deg, og ikke framstår som stresset når man kommer inn. Jeg liker ofte unge/nyutdannede leger, de brenner for jobben sin, imosetning til mange av de gamle traverne. Her har du en av de unge spreke :-)

Super lege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Dette er en lege som er dyktig i sin profesjon. Han lytter, og tar deg på alvor. Han strekker seg langt for at du som pasient skal få en best mulig behandlig. Kun positivt å si om han :)

En reddende engel

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Etter en dårlig opplevelse ved annet legekontor var det en befrielse å møte en så dyktig å i møterommene lege . Anbefales på det aller sterkeste

En fantastisk fastlege man kan stole på :)

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Stian er alltid lyttende, i godt humør og svært hjelpsom. Man får forklaringer og svar på alt man har av spørsmål, og hans råd er gode. Får inntrykk av at han har bred faglig kompetanse og er god til å møte mennesker. Han følger opp alt av henvisninger, det man trenger av dokumentasjon til forsikringsselskap mm. uten at man får inntrykk av at det er noe stress for ham. Han husker godt det som snakkes om, selv når det er lang tid mellom timer. Det er lett å få resepter raskt og time når man trenger det. Man blir ikke unødvendig sykemeldt, som er veldig fint. Gjennom 6 år med han som fastlege, har han hjulpet meg mye og jeg tenker at man som pasient kan føle seg i gode hender. Selv om man må vente litt når man har time, gjør det ingenting. Han tar seg tid til sine pasienter og man går alltid fornøyd derifra. Dette er en engasjert fastlege som vil det beste for pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Sekretærene er hyggelige og man trenger ikke være redd for å ta blodprøver :)

En veldig god lege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Bare gode tilbakemeldinger. Legen gjorde sin jobb bra, lyttet og forklarte det jeg ikke forstod. Lykke til videre!