Stian Skjelbred

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien
Stian Skjelbred er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stian Skjelbred

Fantastisk

Superbra fastlege. En jeg føler meg helt trygg på. Jeg kan prate med han om alt og blir tatt på alvor. Partner er også med de gangene det er ønskelig!

Trygg fastlege som ser pasienten

Stian er en fantastisk fastlege som ser meg og mine behov ved alle besøk. Han er hyggelig, personlig innenfor profesjonelle grenser, og er flink til å henvise til andre spesialister hvis han ikke kan hjelpe selv/ har nok kunnskap selv.
Jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor og hørt, og at han ser meg som menneske.

Det eneste negative jeg kan trekke legesenteret og evt. Stian på, er ventetiden. Ofte kommer man ikke igjennom på telefonen, selv om man prøver på mange forskjellige tidspunkt innen åpningstiden. I tillegg er det ofte forsinkelser for å komme inn til Stian. Dette tenker jeg oppstår fordi han er en av få leger som faktisk tar seg tid til å bruke tid på pasientene sine, i motsetning til hvor lite tid de egentlig skal bruke.

Venteværelset hadde hatt behov for en skikkelig oppgradering, for det er vel Norges minst trivlige venteværelse.

Trygg og imøtekommende

Stian er en av de beste legene jeg har hatt i hele mitt liv og jeg vil anbefale han til alle på det sterkeste da jeg føler jeg blir ivaretatt og mine behov blitt tatt seriøst og jeg for tid til å uttrykke hva jeg trenger hjelp til

Overfladisk og ikke interessert

Han er kanskje grei lege men oppfølgningen er elendig. Tar ikke hensyn til pasientens ønsker og behandling og oppfølgning er mangelfull. Blodprøver tas av ham selv da kontoret ikke har helsesekretær. Legekontoret er forferdelig slitt og virker lite rent.

Blid og hyggelig

Enkel å få kontakt med. Blid og hyggelig lege. Følger opp det som er avtalt. Har hatt en litt gammel vikar.