Stian Skjelbred

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Tlf: 35 50 69 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Skjelbred er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stian Skjelbred

En fantastisk fastlege man kan stole på :)

Stian er alltid lyttende, i godt humør og svært hjelpsom. Man får forklaringer og svar på alt man har av spørsmål, og hans råd er gode. Får inntrykk av at han har bred faglig kompetanse og er god til å møte mennesker. Han følger opp alt av henvisninger, det man trenger av dokumentasjon til forsikringsselskap mm. uten at man får inntrykk av at det er noe stress for ham. Han husker godt det som snakkes om, selv når det er lang tid mellom timer. Det er lett å få resepter raskt og time når man trenger det. Man blir ikke unødvendig sykemeldt, som er veldig fint. Gjennom 6 år med han som fastlege, har han hjulpet meg mye og jeg tenker at man som pasient kan føle seg i gode hender. Selv om man må vente litt når man har time, gjør det ingenting. Han tar seg tid til sine pasienter og man går alltid fornøyd derifra. Dette er en engasjert fastlege som vil det beste for pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Sekretærene er hyggelige og man trenger ikke være redd for å ta blodprøver :)

Dyktig lege

En dyktig lege som tar seg tid til pasientene sine. Forklarer ting slik at det er enklere å forstå:)

Super Lege!

Lytter alltid og tar alt jeg sier seriøst. Den beste legen jeg har hatt, selv om tilgjengeligheten kunne vært bedre.

Byttet fastlege

Hadde en positiv oppfatning inntil jeg fikk en tilstand han ikke fant ut av, opplevde han som uinteressert og tidvis avvisende.
Med tanke på evt. fremtidige alvorlige sykdomstilfeller turte jeg ikke å fortsette hos han.

Medmenneskelig og følger opp pasienten

Hyggelig opplevelse av en lege som virkelig bryr seg. Han har tid til den som trenger det. Han virkelig bryr seg om pasienten, følger skikkelig opp.

Helt ok!

Hyggelig lege, men ubrukelig legekontor. Vanskelig å få tak i legekontoret, og komme mellom. Anbefales ikke som legekontor, men legen var helt ok.

Dyktig lege

Han er utvilsomt en dyktig og følsom lege og er dessuten den mest behagelige jeg har møtt. Dessuten er han svært lydhør og god til å forklare ting.

veldig god og hyggelig lege som jeg stoler på.

Fantastisk lege. Jeg har fulgt han fra Porsgrunn. Vi har en veldig god tone og åpen komunikasjon. Jeg stoler på han og han er god til å lytte.

null tillitt

å få foreskrevet penicillin uten blodprøvetaking og heller ingen lytting på lunger når man kommer med en urinveisinfeksjon virker på meg utrolig lite seriøst. Byttet lege umiddelbart.

Tar seg god tid flink lytter

Ved tvil sender til spes.eller sykehus meget nøye med og forklare forskjellige bivirkninger på mulig
medisinering

Helt umulig

Da jeg fikk Stian Skjelbred som fastlege etter at min tidligere lege gikk av med pensjon måtte jeg meget snarlig bytte. Jeg har dessverre ingenting positivt å melde. Jeg er rett og slett rystet!

Hyggelig, men langt ifra flink

Jeg opplever Stian som en veldig hyggelig og imøtekommende mann, men jeg føler det er vanskelig å bli tatt alvorlig. Slet lenge med pyskisk helse, og fikk som svar at jeg måtte komme meg mer ut og være blant folk. Vanskelig å få tak i han også.

En særdeles hyggelig lege

Svært imøtekommende og lyttende. Flink med barn og ærlig på sitt ståsted i forhold til medisinering for enkelte grupper, kunnskapsnivå på spesifikke sykdommer og ellers god på å begrunne tilbakemeldinger/diagnoser. Føler at han har satt av nok tid hver gang. Henviser ved behov.

Veldig dyktig faglig. Møter pasienten på dens nivå, er forståelsesfull og flink til å finne en løsning som er tilpasset meg. Føler meg forstått og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte og skyver deg ikke ut av kontoret før vi ett kommet frem til en god plan sammen. En fantastisk lege og person. Jeg skal aldri bytte!!

Hyggelig, men følger ikke opp

Hyggelig lege, men følger ikke opp. Tok prøver av meg når jeg var innom, og fikk en sykepleier/legesekretær til å ringe opp og gi prøvesvaret, uten at jeg fikk noe mer informasjon. Leste meg opp selv på diagnosen jeg fikk, og det var både medikamenter han hadde anbefalt meg å ta i en periode som jeg ikke lenger kunne ta med den diagnosen, og andre ting jeg skulle være obs på som jeg ikke fikk informasjon om. Når jeg sa det neste gang jeg var hos han fikk jeg bare "stemmer det, du skal ikke ta de medisinene da, nei"… Mener da det bør være hans ansvar at jeg får informasjon om det. Damene på telefonen er også lite hyggelige til tider

Så som så.

Flink lege virker hyggelig å grei kar. Lett og spøre, men som en tidligere har påpekt umulig og komme igjenom på telefonen. Jeg har sjelden hatt en time hvor jeg ikke opplevde at han var sent ute. Så det lønner seg å sette av 1 time ekstra hvis man skal ditt. Utover dette er det kun trivlige opplevelser.

Verdens beste lege!

Dette er den beste legen jeg har blitt behandlet av. Stor takk til han og hans hjelpere på Søsterhjemmet!

Uengasjert

Blid og hyggelig fyr, men gir ikke oppdatert informasjon om min tilstand. Uforberedt.Føler ikke legen hjelper meg med å forstå min sykdom. Må lese meg opp selv for så å spørre etter den hjelpen jeg trenger.Videre er det nesten umulig å komme gjennom på telefon, og man kan ikke snakke med legen selv hvis man lurer på noe.
Positivt at han er forsiktig med å skrive ut medikamenter.

lyttende, fortåelsesfull, trivelig og flink!

Virker interessert, hyggelig. Avslappende å prate med. Flott tilnærmingsmåte overfor barn. Virker trygg og sikker. Opplever han som dyktig.

Hyggelig lege

Stian er en hyggelig lege som gjerne tar seg litt ekstra tid til pasientene sine. Han virker ikke stresset og er derfor behagelig å snakke med.