Stian Skjelbred

Stadion Legesenter ANS

2008

Stadion Legesenter ANS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Stian Skjelbred er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stian Skjelbred

en god lege som lytter

er altid godt humør lett å prate med og bruker den tiden det tar er ikke stressa , uansett om han er litt forsinket

Grei nok

Ingenting å utsette på Stian NÅR du endelig fikk tak i ham.
Men de ansatte i resepsjonen er mer eller mindre ...hmm vanskelige. Endte opp med nekrose etter infeksjon pga utilgjengelig lege tilsyn. Byttet lege etter et år.

En fantastisk fastlege man kan stole på :)

Stian er alltid lyttende, i godt humør og svært hjelpsom. Man får forklaringer og svar på alt man har av spørsmål, og hans råd er gode. Får inntrykk av at han har bred faglig kompetanse og er god til å møte mennesker. Han følger opp alt av henvisninger, det man trenger av dokumentasjon til forsikringsselskap mm. uten at man får inntrykk av at det er noe stress for ham. Han husker godt det som snakkes om, selv når det er lang tid mellom timer. Det er lett å få resepter raskt og time når man trenger det. Man blir ikke unødvendig sykemeldt, som er veldig fint. Gjennom 6 år med han som fastlege, har han hjulpet meg mye og jeg tenker at man som pasient kan føle seg i gode hender. Selv om man må vente litt når man har time, gjør det ingenting. Han tar seg tid til sine pasienter og man går alltid fornøyd derifra. Dette er en engasjert fastlege som vil det beste for pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Sekretærene er hyggelige og man trenger ikke være redd for å ta blodprøver :)

Dyktig lege

En dyktig lege som tar seg tid til pasientene sine. Forklarer ting slik at det er enklere å forstå:)

Super Lege!

Lytter alltid og tar alt jeg sier seriøst. Den beste legen jeg har hatt, selv om tilgjengeligheten kunne vært bedre.