Stian Skjelbred

Autorisasjon (2008)

Stadionlegesenter AS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ...
Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien
Stian Skjelbred er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stian Skjelbred

Kunnskap

Han er flink, omtenksom i følge meg. Han lytter og tar seg tid til å følge opp pasienter. Kan ikke tenke meg å bytte fastlege.

Dyktig og empatisk

Han tar seg tid til å lytte.
Han virker meget dyktig, trygg og medmenneskelig.
Vanligvis finner han raskt selv ut hva som er problemet og setter i gang behandling ut ifra det.
Han henviser raskt videre dersom problemet er utenfor hans kompetanse område, eller om han har behov for ytterligere info. vedrørende problemet/symptomene.
Jeg føler meg trygg hos han, jeg blir alltid ivaretatt på en god måte. Jeg stoler på hans medisinfaglige vurderinger. I det hele tatt en meget god fastlege.
jeg er svært fornøyd

Vanskelig å komme i kontakt med

Virket veldig bra i begynnelsen . Senere tid vært vanskelig å få kontakt med,og time hos.
Har ofte vikar

Fantastisk

Superbra fastlege. En jeg føler meg helt trygg på. Jeg kan prate med han om alt og blir tatt på alvor. Partner er også med de gangene det er ønskelig!

Trygg fastlege som ser pasienten

Stian er en fantastisk fastlege som ser meg og mine behov ved alle besøk. Han er hyggelig, personlig innenfor profesjonelle grenser, og er flink til å henvise til andre spesialister hvis han ikke kan hjelpe selv/ har nok kunnskap selv.
Jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor og hørt, og at han ser meg som menneske.

Det eneste negative jeg kan trekke legesenteret og evt. Stian på, er ventetiden. Ofte kommer man ikke igjennom på telefonen, selv om man prøver på mange forskjellige tidspunkt innen åpningstiden. I tillegg er det ofte forsinkelser for å komme inn til Stian. Dette tenker jeg oppstår fordi han er en av få leger som faktisk tar seg tid til å bruke tid på pasientene sine, i motsetning til hvor lite tid de egentlig skal bruke.

Venteværelset hadde hatt behov for en skikkelig oppgradering, for det er vel Norges minst trivlige venteværelse.