Oliver Skjelbred

Stadion Legesenter ANS, Heistad Legekontor AS Mann, 32 år

Autorisert2011
Ledige plasser 625 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stadion Legesenter ANS

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Oliver Skjelbred er en av 45 fastleger i Skien

Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Oliver Skjelbred er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Oliver Skjelbred

Meget god fastlege

oliver stiller altid opp og lytter til deg som pasient. Han er åpen for innspill og har høy tillit. Han husker også pasienter sin historie uten å slå opp.

God lege

Han er lyttende og tar deg på alvor. Har opplevd at det var noe han var usikker på, og at han da gikk å forhørte seg med en kollega syns jeg var veldig positivt. Det viser at han tar deg seriøst og er opptatt av å gjøre en god jobb. Ellers er han veldig positiv og forståelsesfull. Han er også veldig flink til å ringe opp og sender gledelig legeerklæring i posten, uten at man nødvendigvis må ha time på forhånd (når tilstanden er noe han er kjent med selvsagt). Jeg anbefaler Oliver på det varmeste.

Tar pasienten på alvor

Synes Oliver er en foltt lege. Uansett hva jeg har kommet med til han så tar han meg alvorlig. Ønsker jeg henvisning til -, om det skulle være rønken eller om det er en eller annen spesialist så tar han seg god tid til å prate om det og skriver henvisning til det det gjelder i samråd med meg. Han er også flink til å ringe opp hvis en ønsker å prate med han. Veldig bra!!! :)

Finnes bedre

Denne legen ble "servert" meg etter at min forrige fastlege sluttet. Trodde alle leger skulle ivareta sine pasienters behov, men det er kanskje ikke slik...?
Når man er syk fra før trenger man respekt, imøtekommenhet og forståelse - ikke dårlige kommentarer...Dette her holder ikke mål, jeg har byttet til en annen lege.

Dyktig

Jeg har bare positive ting å si om Oliver. Tross hans unge alder, er han utrolig flink, omsorgsfull og imøtekommende. Jeg har vært der med både barna mine og meg selv og han virker oppriktig interessert og tar ting på alvor. Han er også veldig flink til å ringe tilbake hvis en har ønske om å få snakket med han. Håper han blir på Heistad lenge. Fortsett sånn!! :-)