Oliver Skjelbred

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien
Oliver Skjelbred er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Oliver Skjelbred

Hyggelig og kunskapsrik!

Oliver er en urtolig flink lege, som tar seg tid. Jeg føler meg hørt, og er trygg i det at vi kommer fram til gode løsninger som passer min helse.
Jeg føler aldri at han har dårligtid, og jeg slipper og føle meg stresset hos han.
Vanskelig og komme igjennom på tlf, men det gjøres opp med at han er flink til og kjapp på og svare på henvisninger igjennom helse norge.

Super lege

Super, seriøs og gode vurderinger, god kommunikasjon. Tar seg god tid og du føler aldri at du har dårlig tid hos legen.

Fantastisk fastlege

Oliver er en fantastisk lege, både for meg og for sønnen min. Lytter alltid til det jeg sier, og sjekker alltid sønnen min grundig. Strålende fornøyd med han og kommer ikke til å bytte så lenge vi bor her i Telemark!

Beste legen

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.

O. Skjelbred er super men....

Sekretærene på legesenteret er direkte ufyselige. De er uhøflige og frekke i telefonen (hvis de nedverdiger seg såpass at de svarer når det ringer), og yter null service overfor pasientene.
Den nedlatende holdningen deres begrenser seg dessverre ikke til telefonen, de er like ille ansikt til ansikt. Ser at flere har opplevd det på samme som meg flere år tilbake i tid, for meg er det ubegripelig at dette ikke har blitt tatt tak i!

Skjelbred derimot, er en hyggelig og empatisk lege som lytter og er imøtekommende. Ingenting vondt å si om ham! Hadde det ikke vært for at jeg er så fornøyd med legen hadde jeg byttet legesenter for lenge siden.