Oliver Skjelbred

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Oliver Skjelbred er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Oliver Skjelbred

Fantastisk fastlege

Oliver er en fantastisk lege, både for meg og for sønnen min. Lytter alltid til det jeg sier, og sjekker alltid sønnen min grundig. Strålende fornøyd med han og kommer ikke til å bytte så lenge vi bor her i Telemark!

Beste legen

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.

O. Skjelbred er super men....

Sekretærene på legesenteret er direkte ufyselige. De er uhøflige og frekke i telefonen (hvis de nedverdiger seg såpass at de svarer når det ringer), og yter null service overfor pasientene.
Den nedlatende holdningen deres begrenser seg dessverre ikke til telefonen, de er like ille ansikt til ansikt. Ser at flere har opplevd det på samme som meg flere år tilbake i tid, for meg er det ubegripelig at dette ikke har blitt tatt tak i!

Skjelbred derimot, er en hyggelig og empatisk lege som lytter og er imøtekommende. Ingenting vondt å si om ham! Hadde det ikke vært for at jeg er så fornøyd med legen hadde jeg byttet legesenter for lenge siden.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med legen vår. Tålmodig, lytter aktiv, tar oss på alvor, veldig profesjonell. Anbefaler på det sterkeste.

En ung lege, som viser interesse

En lege med god tid, som lytter til deg, og ikke framstår som stresset når man kommer inn. Jeg liker ofte unge/nyutdannede leger, de brenner for jobben sin, imosetning til mange av de gamle traverne. Her har du en av de unge spreke :-)