Stadionlegesenter AS

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Stadionlegesenter AS

Hyggelig, men følger ikke opp

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Hyggelig lege, men følger ikke opp. Tok prøver av meg når jeg var innom, og fikk en sykepleier/legesekretær til å ringe opp og gi prøvesvaret, uten at jeg fikk noe mer informasjon. Leste meg opp selv på diagnosen jeg fikk, og det var både medikamenter han hadde anbefalt meg å ta i en periode som jeg ikke lenger kunne ta med den diagnosen, og andre ting jeg skulle være obs på som jeg ikke fikk informasjon om. Når jeg sa det neste gang jeg var hos han fikk jeg bare "stemmer det, du skal ikke ta de medisinene da, nei"… Mener da det bør være hans ansvar at jeg får informasjon om det. Damene på telefonen er også lite hyggelige til tider

Finnes bedre

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Denne legen ble "servert" meg etter at min forrige fastlege sluttet. Trodde alle leger skulle ivareta sine pasienters behov, men det er kanskje ikke slik...?
Når man er syk fra før trenger man respekt, imøtekommenhet og forståelse - ikke dårlige kommentarer...Dette her holder ikke mål, jeg har byttet til en annen lege.

Så som så.

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Flink lege virker hyggelig å grei kar. Lett og spøre, men som en tidligere har påpekt umulig og komme igjenom på telefonen. Jeg har sjelden hatt en time hvor jeg ikke opplevde at han var sent ute. Så det lønner seg å sette av 1 time ekstra hvis man skal ditt. Utover dette er det kun trivlige opplevelser.

Dyktig

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Jeg har bare positive ting å si om Oliver. Tross hans unge alder, er han utrolig flink, omsorgsfull og imøtekommende. Jeg har vært der med både barna mine og meg selv og han virker oppriktig interessert og tar ting på alvor. Han er også veldig flink til å ringe tilbake hvis en har ønske om å få snakket med han. Håper han blir på Heistad lenge. Fortsett sånn!! :-)

Verdens beste lege!

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Dette er den beste legen jeg har blitt behandlet av. Stor takk til han og hans hjelpere på Søsterhjemmet!