Lervig Legekontor

Kontakt

Telefonnummer51 91 33 5051 91 33 ...
Ryfylkegata 55 4014 Stavanger
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(11)
11 vurderinger
Tilgjengelighet
(6)
6 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(8)
8 vurderinger
Service
(7)
7 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Lervig Legekontor

Bra fastlege

Lege: Annbjørg Hegelstad Søreide Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege som tar dine symptom på alvor og viser engasjement for å ivareta pasientens helsetilstand på beste måte.

Tilgjengelighet ..?

Lege: Annbjørg Hegelstad Søreide Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke lett å få time, minimum 6 ukers ventetid. Ble kansellert dagen før bekreftet time, med beskjed om at jeg skulle bli kontaktet med tidspunkt for ny time. nye 2, 5 ukers ventetid, men da ikke til fastleder, men til vikar for fastlege

Dyktig lege, utfordringer i støttestab

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lyttende, nøyaktig og tydelig lege som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Det er bare så synd at systemet rundt han svikter. Etter mine få besøk på legekontoret er dette opplevelsen:
* Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for å bestille time (få timer telefonen er åpen og opplever opp mot 40 min ventetid for å komme gjennom).
* Opplyses at en kan kontakte dem gjennom helsenorge.no, men innrømmer over telefon at det fungerer ikke. Telefonbeskjed endres likevel ikke, slik at denne feilopplysningen nå har vart i 3 måneder.
* Skulle ta ultralyd av hofte, kontoret har ikke apparat for det.
* Ble henvist til hørselstest, kontoret har ikke fungerende apparat for det. Får beskjed om apparatet skal fikses, evt blir jeg henvist videre. De noterer dette på en post-it lapp. Etter 2 måneders venting og vanskelig å komme gjennom på telefon, får jeg tak i de og purrer på hørselstest. Får beskjed om at de skal henvise videre. Forsøker å ta opp opplevd vanskelighet med tilgjengelighet og det at jeg må purre på noe som er avtalt med legen, men lite lydhøre for det. Får opplyst om at det var nesten ikke kø en annen dag tidligere i uken.. Etter 3 måneder venter jeg ennå på innkallelse, men har ikke hatt mulighet til å ta så mye fri fra jobb som det kreves for å sitte i telefonkø for å sjekke opp på ny.

Konklusjon; Dyktig lege, tilnærmet umulig å få tak i, bingo om tiltak blir fulgt opp av støttestab.

OK, men trenger forbedringer

Lege: Annbjørg Hegelstad Søreide Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kontoret er alltid veldig rent og ryddig.

Legen kunne bli litt mer organisert; det virker som hun har litt vanskeligheter med å holde styr på alt. Kommunikasjon med de ansatte også kunne ha vært bedre.

Hadde noen problemer med å kommunisere med henne; virket som om hun ikke tok meg for alvor nar jeg fortalte henne om det jeg opplever.

God lege, men dårlig støttestab

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lege Løfsgaard var på tiden, sympatisk og grundig. Kudos.
Men kontorpersonalet?? Nei takk! Det var tre ventende pasienter. Én (utenom meg) skulle ta en blodprøve. Jeg sa ifra at jeg skulle trekke blod og fikk beskjed om å sitte i ventesonen. Den andre pasienten ble tatt etter drøyt ti minutter, ok, lovende… Jeg ventet. Og ventet. Etter 35 minutter spurte en forbipasserende ansatt om jeg ventet på blodprøve… ja… og hun sukket og sjekket pc’en. Lenge. Ok, omsider ble prøven tatt, men da hadde jeg vært eneste pasient i lokalene nesten tjue minutt, totalt veldig mye mer. De må gjøre noe på system/infosiden for at de ansatte skal få beskjed om at labtester skal bli tatt!

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.