Jølster Legekontor

Ospene 5 6843 Skei i Jølster

Siste vurderinger av behandlere ved Jølster Legekontor

Framifrå fastlege

Lege: Pi Linnea Ingrid Jarmund Halle Skrevet

Linnea er etter mi meining beviset på kor betydningsfull god oppfølging frå fastlegen kan være.
Ho evnar å sjå heilhetleg på situasjonen, går fram med empati og kunnskap og er i det heile tatt opptatt av heile mennesket. Nærmare bestemt opptrer ho på ryddig og pliktoppfyllande vis, men viktigast av alt for meg er måten ho allereie etter kort tid blei ein støttespelar i eit krevande og langvarig sjukdomsforløp. Både på den måten at ho er påmeldt på det medisinskfaglege og samtidig har eit blikk på det psykiske og ein tanke om tida som kjem i vegen mot arbeid og kvardag att.

Den verste

Lege: Moussa El Haddad Skrevet

Den verste fastlegen man kan ha. Ikke bryr seg om pasienten, ingen mulighet til å få time. Jeg venter til å få plass hos ny fastlege, men må desverre være uten helsehjelp og med store smerter.

Veldig god opplevelse

Lege: Moussa El Haddad Skrevet

Har hatt behov for å gå til lege nokre gonger siste halvåret. Denne legen fylgjer opp pasienten på ein svært god måte, og opplevelsen min er alltid positiv og betryggande kvar gong eg oppsøker han. Han har mine varmaste anbefalinger. Mine barn er også oppført med denne legen.

Flink lækjar

Lege: Moussa El Haddad Skrevet

Han har gode tida, lyttar, og har forståing for mi situasjon. Lett å få time. Dei tilsette er flinke oge.

Kunnskapsrik, omtenksam

Lege: Pi Linnea Ingrid Jarmund Halle Skrevet

Tek pasienten på alvor, tek seg tid til pasienten, flink til å lytte, gode kunnskapar, hyggelig, tek godt vare på pasienten