Lærdal helsesenter

Øyraplassen 8 6887 Lærdal

Siste vurderinger av behandlere ved Lærdal helsesenter

Faglig dyktig ,flink og høflig fastlege.

Lege: Yaser Arab Chaudary Skrevet

Veldig hyggelig og faglig dyktig fastlege. Tar pasienter problemstillinger på alvor. Pasienter føler seg trygge og ivaretatt hos han. Flink med barn.Har han som fastlege for hele familien min. Vil anbefalt til andre:)

Faglig dyktig, nøysomlege og et fantastisk sjel.

Lege: Yasmin Kausar Akram Skrevet

Dr. Yasmin Akram er en enstående lege. Hun er en lyttande lege som er fagleg svært flink. Hun tar seg god tid.
God på å lese dialogen og er svært god på klinisk ressonering. Hun er rolig, er høflig og veldig jordnær, for et fantastisk sjel.
Har bare hatt positive erfaringer med denne legen. Kan anbefalest på det sterkeste.

Fantastisk

Lege: Yasmin Kausar Akram Skrevet

For en med litt legeskrekk var besøket hos dr. Akram veldig positivt. Trygg og faglig dyktig. Gir seg god tid og gir deg en følelse av å være den eneste pasienten. En helt fantastisk lege og person som jeg kan stole helt på.

omsorgsfull, flink, tillitsfull

Lege: Yasmin Kausar Akram Skrevet

Da min tidligere fastlege sluttet, var jeg så heldig å få dr. Yasmin Akram som ny fastlege. Både jeg og barna mine har plager som gjør at legebesøkene er hyppige. Vi har vert hos mange forskjellige leger opp gjennom årene. - Ingen kan måle seg med dr. Akram! Hun er faglig dyktig lege fra Tromsø, tar seg god tid og forklarer ting på en måte som gjør at både jeg og barna forstår alt som blir sagt. Faglig svært dyktig. Tar seg god tid til å forklare og lytte, virker for å vere veldig snill og forståelsesfull, tillitsfull. Den beste legen eg og barna har vore med. Jeg kan ikke få rost denne legen nok. Anbefales på det sterkeste.

Lege med god kunnskap

Lege: Yasmin Kausar Akram Skrevet

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen dr. Yasmin Akram har, gjer henne nok til legesenterets beste lege.