Stranda Legekontor

Telefonnummer70 26 81 2070 26 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øyna 13 6200 Stranda

Siste vurderinger av Stranda Legekontor

Kunnskapsrik

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

En høflig og kunnskapsrik lege. Han lytter og samtaler med pasienten. Samtidig fremstår han som en rolig type og er effektiv.

Fantastisk bra lege og menneske!

Lege: Bjørg Johansen Skrevet

Glad eg har Bjørg som fastlege, ho bryr seg verkeleg om pasientane sine. Håper eg får ha ho som fastlege for resten av livet,

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Bjørg Johansen Skrevet

Bjørg Johansen er en utrolig dyktig lege,veldig behagelig. Tar deg på alvor, og følger deg opp.Heldig som har fått henne som fastlege!!

Den beste legen når det kommer til barn!

Lege: Bjørg Johansen Skrevet

Bjørg er ei utrolig kjekk og blid dame! Ho er utrulig flink med barn!! Når et av mine barn er syk, så håper eg alltid at det er til ho vi kjem. Ho er avslappa og snild med barna, ungane liker henne kjempe godt!
Og eg føler meg alltid trygg når eg går ut av legekontoret med barnet, om at ho har gjort grundig undersøkelser og rett vurdering.
Er det helg, og vi har møtt ho der på legevakta, stiller ho opp på minuttet. Mens andre leger kan dryge det og sei vi kan komme om en time eller to...
En gang eg var der en lørdag, ringte ho meg søndagsmorgen for å oppdatere seg på barnet, om kordan formen var og kordan natta hadde vært. DETTE er virkelig ei dame som bryr seg og viser omsorg! Du er super , Bjørg !!!

Verdighet

Lege: Bjørg Johansen Skrevet

Prioriterer pasienter ut frå kven som har status sjukdom.
Virker nedlatende og gir tydelig utrykk for at ho har viktigare pasienter enn meg.Vil ikkje lytte til heile deg.
Dårleg oppfølging.