Surnadal Legesenter

Moavegen 29 6650 Surnadal

Siste vurderinger av behandlere ved Surnadal Legesenter

En god veileder, rådgiver og støttespiller

Lege: Gunn Eline Børmark Skrevet

En lege som lytter og prøver så godt hun kan. Er snar på å henvise når det gjelder. Trygt å ha henne som støttespiller i en ellers kronglete hverdag. Har opplevd et par ganger der hun kan virket litt fjern/sliten, men hvem er ikke det i en travel hverdag og man nærmer seg ferie... Viser omsorg og undersøker de enkleste ting. Tar bekymringer på alvor.

Flink Lege

Lege: Atle Malvin Aune Skrevet

Blitt mye mer flink til å lytte siste årene. Har hatt han i en del år , føltes lite interresert til å begynne med .men nå føler jeg at han virkelig gjør det han kan for å hjelpe meg😊

Trygg og tillitsfull

1- Lytter til meg uansett om jeg kan
Virke hypokonder til tider.
2- Sjekker opp det som kan sjekkes.
3- Grei og hyggelig å prate med.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Atle Malvin Aune Skrevet

Jeg føler han ser meg og hører på meg, og at han er grundig. Ser realistisk på ting. Virker for meg som han kan faget sitt, og er interessert i å ordne opp og finne ut det han kan for meg.

Empati

Lege: Sivert Skuggevik Skrevet

Har hatt et komplekst sykdomsbilde med mange og sammensatte symptomer. Har forventet at legen ville ta seg tid til å lytte, men har flere ganger blitt bedt om å gå før tiden var ute. Det hjelper ikke å be om dobbelttime helleristninger. Legen bør ta høyde for at han er urutinert og lytte bedre på de behov pasienten har.